دوره آموزشی دانشگاه آکسفورد در حوزه فناوری‌نانو

دانشگاه آکسفورد در تابستان سال جاری میلادی، ششمین دوره آموزشی سالیانه خود را با موضوع «مقدمه‌ای بر نانو زیست‌فناوری» برگزار خواهد کرد.

دانشگاه آکسفورد در تابستان سال جاری میلادی، ششمین دوره آموزشی سالیانه خود را با موضوع «مقدمه‌ای بر نانو زیست‌فناوری» برگزار خواهد کرد.
دوره تابستانی دانشگاه آکسفورد هر سال بر حوزه متفاوتی از کاربردهای فناوری‌نانو تمرکز دارد. در این دوره، محققان برتر دانشگاه آکسفورد و سایر دانشگاه‌ها، سخنرانی خواهند کرد. در این دوره فشرده ۵ روزه، به طور کامل حوزه نوظهور و مهیج نانو زیست‌فناوری پوشش داده خواهد شد. در هر روز از این دوره آموزشی ۵ روزه، یکی از محققان برتر، مفاهیم مربوطه را ارائه خواهد کرد. دوره مذکور برای علاقمندان به تحقیقات کنونی و آخرین کاربردهای حوزه نانو زیست‌فناوری مفید خواهد بود. روز اول این دوره آموزشی بر حوزه زیست‌شناسی سلولی و نانو زیست‌فناوری خواهد داشت. ۴ روز بعدی نیز به ترتیب بر تکنیک‌های تحلیلی زیستی؛ ژنومیک کاربردی و پروتومیک؛ نانوذرات، نانو ساختارها و بیومیمتیک؛ و تاثیرمتقابل نانومواد و سیستم‌های زیستی تمرکز خواهد داشت.
برنامه کامل این دوره آموزشی عبارت است از:
• ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۴ (۹ تیر ماه ۱۳۹۳): مقدمه‌ای بر زیست‌شناسی سلولی و نانو زیست‌فناوری؛
• ۱ جولای ۲۰۱۴ (۱۰ تیر ماه ۱۳۹۳ ): مقدمه‌ای بر تکنیک‌های تحلیلی زیستی؛
• ۲ جولای ۲۰۱۴ (۱۱ تیرماه ۱۳۹۳): ژنومیک کاربردی و پروتومیک؛
• ۳ جولای ۲۰۱۴ (۱۲ تیر ماه ۱۳۹۳): نانوذرات، نانو ساختارها و بیومیمتیک؛
• ۴ جولای ۲۰۱۴ (۱۳ تیر ماه۱۳۹۳): تاثیر متقابل نانومواد و سیستم‌های زیستی.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی مراجعه نمایند. http://www.conted.ox.ac.uk/courses/details.php?id=J990-25