برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در ۳۴ مرکز آزمون

چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در ۳۴ مرکز آزمون در ۲۳ استان کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه جدید دبیرخانه مسابقه نانو٬ ۳۴ شهر از ۲۳ استان کشور از جمله اهواز، تهران، قم، اراک، زاهدان، ایلام، کرمان، بوانات، کاشمر، دزفول، بندربوشهر، اصفهان، کرج، یزد، تبریز، ورامین، ابهر، لارستان، مشهد، کرمانشاه، میناب، آباده، سبزوار، داراب، گرگان، قزوین، ملایر، کاشان، بندرماهشهر، آمل، رشت، شیراز، بندرعباس و یاسوج بعنوان مراکز آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو تعیین شده‌اند.

داوطلبان می‌توانند از روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه لغایت شنبه ۶ اردیبهشت ماه، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در سایت نانو، ضمن مشاهده و ویرایش اطلاعات شخصی و عکس پرسنلی، اقدام به انتخاب، ویرایش و همچنین دریافت آدرس و اطلاعات مرکز آزمون خود نمایند. 

قابل توجه است که داوطلبان هیچ محدودیتی برای تعیین محل حوزه آزمون خود ندارند و با توجه به علاقه و شرایط شخصی، مجاز به انتخاب هر یک از حوزه‌های آزمون اعلام شده در سیستم می باشند. لیست مراکز آزمون از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکر است، امکان دریافت و دانلود کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه تا روز برگزاری آزمون برای داوطلبان در کارتابل شخصی آنها در سایت نانو فراهم خواهد شد.

جزئیات زمان‌های مهم مسابقه به شرح زیر است:
•    ویرایش اطلاعات شخصی و تعیین مرکز آزمون: ۲ تا ۶ اردیبهشت ماه
•    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون: ۱۰ تا ۱۹ اردیبهشت ماه
•    زمان برگزاری مسابقه: صبح روز جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه

داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقه بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو‏ در خصوص تاریخ‌ها‏، مراکز آزمون و سایر آمار و اطلاعات مربوط به مسابقه‏، اطلاعات لازم را کسب نمایند.