پیش‌بینی بازار جهانی گرافن

شرکت ریسرچ اند مارکت به تازگی گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی گرافن تا سال ۲۰۲۰»، منتشر کرده است.

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets) به تازگی گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی گرافن تا سال ۲۰۲۰»، منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، رشد بازار جهانی گرافن از نظر فناوری، پیشرفت‌های تولید، سرمایه‌گذاری‌های جدید و فهرست تعداد تولیدکنندگان آن تداوم دارد. نیاز بازار به مواد پیشرفته، منجر به افزایش تقاضا برای گرافن شده و این امر باعث پیشی گرفتن گرافن از تمامی نانومواد کنونی، به ویژه در بخش‌های الکترونیک و کاربردهای ذخیره انرژی شده است. هوا فضا، خودروسازی، پوشش‌ها و رنگ‌ها، ارتباطات، حسگرها، باتری‌های خورشیدی، نفت و روغن‌ها از دیگر بخش‌هایی هستند که بازار گرافن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند.
وضعیت تمامی تولیدکنندگان گرافن، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های صنعت براساس بازار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، حجم تولید، درآمدهای بازار هدف، مصاحبه با نقش‌آفرینان اصلی صنعت، همگرایی تولید و محصولات و ارزیابی بازارهایی که تحت تاثیر گرافن خواهند بود، از جمله محورهای اصلی این گزارش هستند.
مقدمه، روش‌های تولید، حجم تولید، نانولوله‌های کربنی و سایر نانو مواد دوبعدی، برنامه‌های کشورها در حوزه گرافن، پتنت‌ها و مقالات گرافن، همگرایی تولید گرافن، گرافن در بازار انرژی، گرافن در بازار هوا فضا، گرافن در بازار خودروسازی، گرافن در بازار زیست پزشکی و علوم زیستی، گرافن در بازار پوشش‌ها، گرافن در بازار کامپوزیت‌ها، گرافن در بازار حسگرها، گرافن در بازار الکترونیک، گرافن در بازار تصفیه، گرافن در بازار کاتالیست‌ها و … از موضوعات اصلی گزارش جدید هستند.
متن کامل این گزارش ۱۸۶ صفحه‌ای به قیمت ۱۴۱۵ دلار از طریق نشانی زیر قابل خریداری است. www.researchandmarkets.com/research/jf9zbn/the_global_market