صنعت نانولوله‌های کربنی در دنیا و کشور چین

شرکت ریسرچ اند مارکت به تازگی گزارش جدیدی با عنوان « صنعت نانولوله‌های کربنی در دنیا و کشور چین، ۲۰۱۴» منتشر کرده است.

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets) به تازگی گزارش جدیدی با عنوان « صنعت نانولوله‌های کربنی در دنیا و کشور چین، ۲۰۱۴» منتشر کرده است. این گزارش بر اساس مطالعات عمیق و تخصصی در زمینه‌ی وضعیت کنونی صنعت جهانی نانولوله‌های کربنی (CNT) با تمرکز ویژه بر وضعیت کنونی کشور چین ارائه شده است.
در چارچوب این گزارش، وضعیت کلی صنعت؛ نظیر تعاریف، طبقه‌بندی‌ها، کاربردها و ساختار زنجیره‌ی صنعت ارائه شده است. تجزیه و تحلیل بازار نانولوله‌های کربنی، وضعیت داخلی و بین‌المللی کشور چین در حوزه‌ی روندهای توسعه، تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی، وضعیت توسعه‌ی مناطق کلیدی، و تجزیه و تحلیل و مقایسه‌ بین بازارهای بین‌المللی و چین از دیگر محورهای این گزارش هستند.
برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه، فرایندهای تولیدی و تجزیه و تحلیل ساختار هزینه‌ها، واردات و صادرات صنعت CNT، میزان عرضه و تقاضا، حاشیه‌های ناخالص ارزش تولید و هزینه نیز از دیگر موضوعات گزارش جدید می‌باشند.
در این گزارش، اطلاعات ۱۳ نقش‌آفرین اصلی این صنعت را در زمینه‌های وضعیت شرکت، ویژگی‌ها و وضعیت تولید، ظرفیت تولید، قیمت، هزینه، اطلاعات قراردادها و ارزش تولید، طرح‌های توسعه صنعت CNT، کانال‌های بازاریابی و امکان‌سنجی پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید، پوشش داده شده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی زیر مراجعه فرمایند: 
http://www.researchandmarkets.com/