آیین نامه‌ حمایت از برگزاری سمینار آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو منتشر شد

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو طرح حمایت تشویقی از «سمینار آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو» را منتشر کرد. این آیین نامه به صورت آزمایشی و تا انتهای سال ۱۳۹۳ اجرا خواهد شد.


ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری نانو به منظور تحقق اهداف سند راهبردی فناوری نانو، ترویج و توسعه فناوری نانو در صنایع مختلف کشور را در اولویت کاری خود قرار داده است. از این رو، آموزش و ترویج تخصصی فناوری نانو مورد توجه ستاد قرار گرفته است. در همین راستا، ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری نانو «طرح حمایت تشویقی از سمینار آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو» را با هدف آشنایی هرچه بیشتر کارشناسان، مدیران و فعالان صنایع با فناوری نانو منتشر کرد.

مخاطبان این سمینارها کارشناسان و مدیران شرکت‌های صنعتی و تولیدی، شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی، پارک‌های علم و فناوری، واحدهای آموزش ادارات صنایع و معادن استان‌ها و انجمن‌های تخصصی صنعتی خواهند بود.

برگزارکنندکان این سمینارها، نهادهای ترویجی اعم از شرکت‌های آموزشی و یا گروه‌های دانشجویی، طبق شرایط مندرج در آیین نامه، خواهند بود. بر اساس آیین نامه‌ حمایت از این سمینارها، دارندگان گواهی توانمندی تدریس تراز «الف» یا «ب» و یا اساتید دانشگاه که حداقل برای هدایت یک پایان نامه‌ کارشناسی ارشد فناوری نانو از ستاد، حمایت تشویقی دریافت کرده اند می توانند مدرس این سمینارها باشند. مدرسین این سمینارها به منظور آشنایی با نحوه‌ی برگزاری و اجرای این آیین نامه‌ها باید در دوره‌ آموزشی “ترویج صنعتی” نیز شرکت نمایند و قبل از برگزاری سمینار گواهی حضور در این دوره آموزشی را از ستاد نانو دریافت نمایند.

اولین دوره‌ی آموزشی ترویج صنعتی در روز شنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد. مدرسین متقاضی شرکت در این دوره، جهت ثبت نام می توانند با ایمیل ips@nano.ir مکاتبه فرمایند. به دلیل محدودیت، الویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

گفتنی است این آیین نامه به صورت آزمایشی تا انتهای سال ۱۳۹۳ اجرا خواهد شد و ستاد نانو پس از بررسی نقاط قوت و ضعف نسبت به تغییر مفاد و یا ادامه آن تصمیم خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت ارتباط با بخش حمایت تشویقی از سمینارهای آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو می توانید با شماره ۰۹۳۰۷۲۵۹۵۹۵ تماس حاصل نموده و یا با ایمیل  ips@nano.ir مکاتبه فرمایند.