نشست تخصصی کمیته ریاضیات نانو برگزار شد

نشست تخصصی کمیته ریاضیات نانو با هدف بررسی و تببین آیین‌نامه داوری مستندات حمایت‌های تشویقی با حضور اساتید فعال در این حوزه، روز دوشنبه، ۱۹ خرداد ماه برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر زاهدی، عضوهیأت علمی دانشکده ریاضی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر سرکار دبیر ستاد، دکتر رضایت مدیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد و تعدادی از اساتید ریاضی فعال در حوزه فناوری نانو برگزار شد در ابتدا گزارشی از طرف ستاد در خصوص وضعیت انتشارات ریاضیات در فناوری نانو و جایگاه ایران در این حوزه ارائه شد.

آقای دکتر رضایت مدیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو با اشاره به ارتقاء جایگاه ایران به رتبه هفتم تا پایان ماه می سال ۲۰۱۴ میلادی، بیان کردند که روند چاپ مقالات ISI حوزه ریاضیات نانو از سال ۲۰۱۱ روند کاهشی داشته است که انشاءالله با تدوین آیین‌نامه‌های جدید این روند تغییر کند.

در پایان این نشست مقرر شد مقالات محققان ایرانی چاپ شده از سال ۲۰۱۳ به بعد در حوزه ریاضیات نانو با تشکیل تیم‌ داوری مجدد بحث و داوری شوند.

شایان ذکر است محققانی که مدارک خود را تا کنون ارسال نکرده‌اند لازم است با مراجعه به سامانه حمایت تشویقی و مطالعه کامل آیین‌نامه نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.