فرصت‌های آموزشی فناوری‌نانو در برنامه‌های تابستانی ایالت نیویورک

دانشکده علم و مهندسی نانومقیاس، مرکز تجاری‌سازی و فناوری سیستم‌های هوشمند مؤسسه‌ی فناوری سانی با همکاری دانشگاه نازارث، مجموعه دوره های آموزشی عملی فناوری‌ نانو را برای دانشجویان مختلف برگزار می‌کنند.

دانشکده علم و مهندسی نانومقیاس (CNSE)، مرکز تجاری‌سازی و فناوری سیستم‌های هوشمند (STC) مؤسسه‌ی فناوری سانی (SUNYIT) با همکاری دانشگاه نازارث (Nazareth) و شهر روجستر، مجموعه دوره‌های آموزشی عملی فناوری ‌نانو را برای دانشجویان مختلف برگزار می‌کنند.
اردوهای تابستانی فناوری ‌نانو به عنوان بخشی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، با فراهم کردن فرصت‌های آموزشی، به دنبال این است تا این فرصت را برای دانشجویان جوان فراهم آورد تا بتوانند با کسب مهارت‌های لازم، به رشد اقتصادی مبتنی بر فناوری‌های نوین ایالت نیویورک کمک کنند.
به گفته‌ی دکتر آلن کا‌لویروس، مدیر عامل مؤسسه‌ی تازه ادغام شده‌ی SUNY CNSE/SUNYIT، «فرصت‌های آموزشی فناوری ‌نانو در شهر روجستر و دیگر نقاط ایالت نیویورک ارائه می‌شود. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که دانشجویان بدانند فناوری ‌نانو چیست و چگونه آینده را شکل خواهد داد. چنین دوره‌های آموزشی، فرصت‌های جدیدی را پیش‌روی آن‌ها می گذارد تا بتوانند به انتظارات خود در این زمینه جامه‌ی عمل بپوشانند.»
با توجه به اهمیت آموزش‌های علمی برای رفع نیازهای کارفرمایان در قرن ۲۱، این همکاری جدید، فرصتی را برای دانشجویان شهر روجستر فراهم می‌کند تا تجارب مربوط به حوزه‌ی میکرو و فناوری‌ نانو را کسب کنند.
علاوه بر این، مؤسسه‌ی تازه ادغام شده‌ی CNSE/SUNYIT STC با همکاری دانشگاه نازارث، در حال توسعه و تدوین برنامه‌هایی هستند تا بتوانند هر سال اردوهای علمی مختلفی برگزار نمایند. این برنامه از سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز خواهد شد.