کاتالوگ شرکت‌های فعال در حوزه گرافن

بنیاد فانتوم در خلال همایش و نمایشگاه بین‌المللی گرافن ۲۰۱۴، کاتالوگ شرکت‌های فعال در حوزه گرافن را منتشر نمود.

بنیاد فانتوم (Phantoms Foundation) در خلال همایش و نمایشگاه بین‌المللی گرافن ۲۰۱۴ که در ماه می در کشور فرانسه برگزار شد، کاتالوگ شرکت‌های فعال در حوزه گرافن را منتشر کرد. نسخه اول این کاتالوگ، تنها شرکت‌هایی را دربرمی‌گیرد که به طور مستقیم در این حوزه فعالیت می‌کنند. نسخه دوم این گزارش که انتظار می‌رود در ماه مارس سال ۲۰۱۵ منتشر شود، تمامی دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و … فعال در حوزه گرافن را پوشش خواهد داد.
این پیشگامی به عنوان یک منبع آزاد، به دنبال جذب همکارانی از نقاط مختلف جهان است که علاقمند به تقسیم، تبادل و بررسی راه‌های جدید پیشرفت‌های تجاری و علمی مربوط به حوزه گرافن هستند.
هدف اصلی این پیشگامی، داشتن یک منبع در دسترس می‌باشد تا در قالب آن یک پرونده منسجم از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه گرافن تهیه گردد. کاتالوگ جدید، شرکت‌های فعال در حوزه گرافن را بررسی کرده و راهکارهایی را برای ارتقای تعاملات و همکاری‌های آینده ارائه می‌کند. همچنین کاتالوگ جدید به عنوان منبعی ارزشمند برای سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، سیاست‌گذاران و … عمل خواهد کرد. این کاتالوگ راهکاری برای ارتقای تعامل، هم‌افزایی و همکاری‌های آتی در زمینه پیشرفت‌‌های علمی و تجاری مربوط به حوزه گرافن است.
در حال حاضر اطلاعات مربوط به ۶۵ شرکت در این کاتالوگ ارائه شده است. نسخه الکترونیکی کاتالوگ جدید از طریق نشانی قابل دریافت است. www.grapheneconf.com/companies_catalogue/