پیش‌بینی بازار جهانی نانو نقره‌‌‌ها

شرکت ریسرچ اند مارکت، گزارش جدیدی با عنوان «گزارش سال ۲۰۱۴، صنعت نانونقره‌ها در کشور چین و دنیا» منتشر کرده است.

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets)، گزارش جدیدی با عنوان «گزارش سال ۲۰۱۴، صنعت نانونقره‌ها در کشور چین و دنیا» منتشر کرده است. گزارش مذکور یک مطالعه حرفه‌ای و عمیق بوده که وضعیت کنونی صنعت جهانی نانونقره‌ها را با تمرکز ویژه بر وضعیت کشور چین، بحث و بررسی کرده است.
در این گزارش، وضعیت کلی این صنعت، نظیر تعاریف، طبقه‌بندی‌ها، کاربردها و ساختار زنجیره صنعت ارائه شده است. تجزیه و تحلیل بازار نانو نقره‌ها، وضعیت داخلی و بین‌المللی بازار کشور چین نظیر روندهای توسعه، تجزیه و تحلیل وضعیت رقابت، وضعیت توسعه مناطق مهم و یک تحلیل تطبیقی بین بازارهای بین‌المللی و کشور چین از موضوعات اصلی این گزارش است.
برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه، فرایندهای تولیدی، ساختارهای هزینه، میزان صادرات و واردات صنعت نانو نقره‌ها، میزان عرضه و تقاضا، هزینه‌‌ها، حاشیه‌های ناخالص ارزش تولید، روندهای توسعه صنعت نانو نقره، کانال‌های بازاریابی و امکان‌سنجی پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید از دیگر محورهای اصلی این گزارش محسوب می‌شود. وضعیت شرکت‌، ویژگی‌های تولید، ظرفیت تولید، قیمت‌ها، هزینه، ارزش تولید و اطلاعات مربوط به قراردادهای ۵۰ نقش‌آفرین صنعت از دیگر محورهای این گزارش است.
در این گزارش آمارهای کلیدی مربوط به وضعیت صنعت در قالب ۱۶۱جدول و نمودار به تصویر کشیده شده که منبع ارزشمندی برای راهنمایی و جهت‌دهی شرکت‌ها و افراد علاقمند برای فعالیت در این بازار محسوب می‌شود.
متن کامل این گزارش به قیمت ۲۲۰۰ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است. http://www.researchandmarkets.com/research/bxmt5v/global_and