توافق‌نامه‌ شرکت هایدل برای تسریع تجاری‌سازی گرافن

شرکت هایدل که در زمینه تجاری‌سازی گرافن و سایر نانومواد فعالیت می‌کند، به تازگی توافق‌نامه‌ مشاوره‌ای مهمی را با گروه این‌ونچر امضا کرده است.

شرکت هایدل (Haydale) که در زمینه تجاری‌سازی گرافن و سایر مواد نانویی فعالیت می‌کند، به تازگی توافق‌نامه‌ مشاوره‌ای مهمی را با گروه این‌ونچر (InVentures) امضا کرده است. در قالب این توافق‌نامه، طرفین تلاش خواهند کرد تا کاربرد تجاری پتنت‌های این شرکت در حوزه فناوری پلاسما، نانولوله‌های کربنی و سایر سیستم‌های نانومواد با عملکرد برتر را تسریع نمایند.
این توافق‌نامه با فراهم کردن امکان دسترسی به بازار تحقیق و توسعه آمریکای شمالی درحوزه نانومواد گرافن و تمرکز بر توسعه کاربردهای خاص آن‌ها در بازارهایی نظیر جوهرها، پوشش‌ها، کامپوزیت‌ها و ذخیره انرژی، به طور گسترده‌ای حضور شرکت هایدل در بازار کشورهای آمریکای شمالی را افزایش خواهد داد.
بر اساس این موافقت‌نامه، گروه این‌ونچر به عنوان یک نقش‌آفرین عمده در توسعه فناوری‌های جدید در بازار آمریکای شمالی و مؤثر در تشکیل انجمن ذینفعان گرافن (GSA) در سال ۲۰۱۲، فناوری پلاسمای شرکت‌ هایدل را به مشتریان تحقیق و توسعه بالقوه و شرکای تجاری در بازار جوهرها، پوشش‌ها، کامپوزیت‌ها و ذخیره انرژی، معرفی کرده و آن‌را ارتقا خواهد داد. براساس این توافق‌نامه، گروه این‌ونچر، حوزه‌های کاربردی فناوری شرکت هایدل را شناسایی و اولویت‌گذاری کرده و تلاش خواهد کرد تا مشارکت سازمان‌های برتر را به عنوان شرکای راهبردی بالقوه، مشتریان و یا دارندگان حق لیسانس این فناوری جلب نماید.
این توافق‌نامه این امکان را فراهم می‌کند تا شرکت هایدل بتواند فناوری خود را به مشتریان تحقیق و توسعه بالقوه در کشورهای کانادا و آمریکا ارائه نماید.