ششم شهریور ماه؛ آخرین مهلت بررسی امتیازات در جشنواره برترین‌ها

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برترین های فناوری نانو، آخرین فرصت متخصصان برای بررسی امتیازات خود در نهمین جشنواره برترین‌ها؛ ۶ شهریور ماه ۱۳۹۳ است.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برترین های فناوری نانو، آخرین فرصت متخصصان برای بررسی امتیازات خود در نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو؛ ۶ شهریور ماه ۱۳۹۳ بوده و پس از آن هیچ درخواستی بررسی نخواهد شد.

گفتنی است، کارتابل امتیازدهی از ابتدای تیرماه راه‌اندازی شده است و متخصصان می‌توانند با مراجعه به این کارتابل، مدارک و امتیاز خود را مشاهده کنند. در صورت داشتن سئوال و یا مشاهده اشتباه در امتیازات، موارد را با ذکر کد پیگیری و دلیل اشتباه از طریق سیستم پیام ها در همان کارتابل برای بررسی اعلام نمایند.
توجه به این نکته ضروری است که فقط درخواست‌های ارسالی از طریق سیستم پیام‌ها، بررسی و پاسخ داده می‌شوند و به سئوالاتی که از طریق ایمیل و یا سایر موارد ارسال شوند پاسخ داده نخواهد شد.
ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو، همه ساله متخصصان فعال در حوزه‌ی این فناوری را ارزیابی و برگزیدگان را در جشنواره‌ی برترین‌های فناوری نانو معرفی و از آنها تقدیر می‌کند. امسال نیز نهمین دوره‌ی این ارزیابی انجام خواهد شد که مربوط به فعالیت‌ها و دستاوردهای سال ۱۳۹۲ است.