پیش‌بینی بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها

انتظار می‌رود که بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها در دوره زمانی ۲۰۱۸-۲۰۱۳ با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۱۷٫۶۹ درصد، افزایش یابد.

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets)، گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها ۲۰۱۸-۲۰۱۴» منتشر کرده است.
نانوکامپوزیت‌ها گروهی از مواد هستند که دربرگیرنده نانوذرات و ماتریسی از سایر مواد، نظیر پلیمرها هستند. چنین نانوذراتی باعث ارتقای خواص مواد ماتریسی نظیر قدرت مکانیکی، رسانایی گرمایی و الکتریکی و مقاومت شیمیایی می‌شوند. نانوکامپوزیت‌ها در صنایع مختلف از ساختمان‌سازی گرفته تا خودرو، بخش سلامت و هواپیماسازی مورداستفاده قرار می‌گیرند.
بر اساس پیش‌بینی تحلیل‌گران، انتظار می‌رود که بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها در دوره زمانی ۲۰۱۸-۲۰۱۳ با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه CAGR) 17.69) درصد، افزایش یابد. در این گزارش، برای محاسبه اندازه بازار این بخش، به درآمدهای حاصل از فروش نانوکامپوزیت‌ها توجه شده است. بازار این حوزه از نظر نوع نیز به بخش‌هایی چون نانوکامپوزیت‌های خاک رس، نانوکامپوزیت‌های مبتنی بر نانولوله‌های کربنی و … تقسیم شده است.
بازار جهانی نانوکامپوزیت‌ها ۲۰۱۸-۲۰۱۴ با اتکا بر تجزیه و تحلیل عمیق بازار و داده‌های متخصصان صنعت تهیه شده است. گزارش فوق منطقه اَپک، اروپا، آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان را پوشش داده است.
در این گزارش به بررسی سایر فروشندگان موجود در این بازارپرداخته شده و به طور کامل وضعیت بازار و فروشندگان این بخش را در قالب تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌ها (SWOT) نیز پوشش داده است.
این گزارش به قیمت ۲۵۰۰ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است. http://www.researchandmarkets.com/research/c6qcc7/global