آغاز ثبت نام ششمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو

ثبت نام ششمین دوره توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو از تاریخ ۲۹ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۳ مهر ماه ادامه دارد.

ششمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو ویژه ی دانشجویانی است که در یکی از رشته‌ها یا گرایش‌های نانو درحال تحصیل هستند (با اولویت ترم اول). در صورت وجود ظرفیت خالی در روزهای پایانی ثبت نام، از طریق سایت ستاد اطلاع رسانی شده وامکان ثبت نام برای دانشجویان دیگررشته‌ها نیز میسر می‌گردد.

 ثبت نام در این دوره از تاریخ ۲۹ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۳ مهر ماه ادامه دارد. بدلیل محدود بودن ظرفیت، پس از به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کنندگان، ثبت نام بصورت خودکار مسدود خواهد شد. از اینرو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 این دوره‌ با هدف سوق دادن تحقیقات دانشگاهی از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات ‏کاربردی، به منظور تجاری‌سازی هرچه بیشتر ایده‌های مطرح شده درپایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و ‏رسیدن به فواید کلان آن درسطح اجتماع، اجرا می‌گردد.

شایان ذکر است برای سال ۹۳ چهار دوره توانمند سازی برنامه ریزی شده است که ۲ دوره اول(دوره ششم و هفتم) مختص دانشجویان رشته نانو و دوره‌های بعدی(دوره هشتم و نهم) مختص دانشجویان با پایان نامه‌های مرتبط با حوزه نانو است.
 
 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ششمین دوره توانمندسازی و ثبت نام به پایگاه اینترنتی ‏nano.ir/hre‏ ‏مراجعه نمایید.