تاسیس شرکتی جدید برای تجاری‌سازی فناوری‌ نانو

شرکت پِن، بر توسعه و تجاری‌سازی محصولات با عملکرد پیشرفته مبتنی بر فناوری‌ نانو تمرکز دارد.

دو شرکت اَپلاید نانوتک (Applied Nanotech) و نانو فیلم (Nanofilm) با همکاری یکدیگر، یک شرکت تجاری عمومی با عنوان پِن (PEN) تشکیل داده‌اند. در حال حاضر اسکات ریکرت، مدیر عامل شرکت نانوفیلم، رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت جدید می‌باشد.
شرکت پِن به عنوان یکی از شرکت‌های برتر کشور ایالات متحده آمریکا، بر توسعه و تجاری‌سازی محصولات با عملکرد پیشرفته مبتنی بر فناوری‌ نانو تمرکز دارد. این شرکت جدید، پرسنل و منابع لازم در زمینه تحقیق و توسعه و به ویژه تجاری‌سازی فناوری ‌نانو را بکار خواهد گرفت.
این شرکت تحت نماد جدید فعالیت کرده و شرکت‌های نانوفیلم و اَپلاید نانوتک، مالک آن خواهند بود. به گفته اسکات ریکرت، «چشم انداز شرکت پِن، بهره‌برداری از پتانسیل فناوری ‌نانو برای خلق محصولات ابداعی و پیشگام برای بازار جهانی است. در شرکت جدید، تجارب مربوط به حوزه تحقیق و توسعه و تجاری‌سازی با هم آمیخته شده تا یک راهبرد رشد توسعه یابد.» شرکت پِن تلاش‌های خود را در زمینه توسعه محصولات، بر سه حوزه‌ی ایمنی، سلامت و توسعه پایدار متمرکز خواهد ساخت. به گفته ریکرت، «شرکت جدید به دنبال رفع چالش‌های بزرگ پیش‌روی توسعه فناوری ‌نانو است.»
به اعتقاد مدیر عامل شرکت پِن، «این شرکت، سرمایه انسانی، دانش علمی و منابع مالی لازم برای تحقق اهداف گسترده خود را در اختیار دارد.»
ساختمان مرکزی شرکت جدید در دیرفیلدبیچ فلوریدا تأسیس خواهد شد.