گزارشی از فعالیت کارگروه توسعه منابع انسانی در جشنواره نانو

کارگروه منابع انسانی ستاد توسعه فناوری نانو با حضور در هفتمین جشنواره فناوری نانو به ارائه خدمات و مشاوره‌های تخصصی کسب‌و‌کار می‌پردازد.

یکی از جدیدترین فعالیت‌های غرفه nanotalent مشاوره شغلی بر پایه شناسایی تیپ شخصیتی و کاری افراد است.
گفتنی است،‌ در سال گذشته مشاوره راه‌اندازی کسب و کار به صورت عمومی انجام می‌شده که در جشنواره هفتم این مشاوره به صورت تخصصی با شش عنوان «بازاریابی»،‌ «مدیریت پروژه»،‌ «تیم‌سازی ونحوه پذیرش هسته‌های دانشجویی و غیردانشجویی»،‌ «مراکز رشد»،‌ «توسعه وتجاری سازی» و «تدوین کسب و کار» توسط مدیران شرکت‌های نانویی به متقاضیان به صورت تک نفره ارائه می‌گردد.
 
گفتنی است در غرفه nano talent در جشنواره پنج عنوان کتاب با عنوان‌های «خلق مدل کسب‌و‌کار»،‌ «مدل کسب و کارشما»، «ایده‌عالی مستدام»، «اوج» که کتابی در راستای معرفی ۳۸ کارآفرین برتر ایرانی است و ‌همچنین کتاب «نوپای ناب» کتاب برگزیده کارآفرینی سال ۲۰۱۳ با تخفیف ۲۰ درصدی برای بازدیدکنندگان جشنواره و ۵۰ درصد تخفیف برای شرکت‌کنندگان دوره‌های توانمندسازی نیروهای انسانی به فروش می‌رسد.

لازم به ذکر است،‌ از دیگر فعالیت‌هایی که در این غرفه انجام می‌گیرد معرفی و ثبت‌نام دوره‌های توانمندسازی نیروهای انسانی است.
امسال نیز همانند سال گذشته معرفی نیروهای انسانی متخصص و همچنین معرفی طرح حمایت از اشتغال ستاد فناوری نانو توسط کارشناسان کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو در غرفه nanotalent صورت می‌گیرد.

گفتنی است، ‌۲۰ مورد از تقاهای کاریابی ثبت‌شده در جشنواره نانو سال گذشته توسط کارفرمایان انتخاب و نهایتا پس از جشنواره منجر به جذب و اشتغال کارجو شده است.

همچنین تا ظهر چهارمین روز برگزاری هفتمین جشنواره فناوری نانو نیز ۳۰ مورد تقاضای کار توسط کارفرمایان انتخاب شده‌اند.