برچسب محافظ تلفن همراه با امکان از بین بردن نانوذرات زیستی

شرکت ای‌شیلدز لایه‌های محافظ جدیدی برای محافظت از صفحات لمسی، نظیر آیفون۶، به بازار عرضه کرده است. این لایه‌ها مدل‌های مختلفی دارد که برخی از آنها خواص آنتی‌باکتریال داشته و همچنین نانوذرات زیستی خطرناک را نیز از بین می‌برند.

ای‌شیلدز (eShields) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید صفحات محافظ در کالیفرنیای جنوبی است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که محصول جدیدی آماده عرضه به بازار دارد. جان مارتینز قائم مقام مدیریت این شرکت می‌گوید: «محصول جدید ما در حال حاضر آماده بارگیری است و بسیار زودتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد وارد بازار خواهد شد. در آیفون ۶ از این صفحات محافظ استفاده شده‌است. ما از این که محصول خود را زودتر از آیفون ۶ به بازار عرضه کردیم، خوشحالیم. بنابراین، پیش از وارد شدن آیفون به بازار، محصول محافظ ما در قفسه توزیع‌کنندگان بین‌المللی یا منطقه‌ای است. به زودی این محصول با زبان‌های مختلفی نظیر انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، آلمانی، ژاپنی و لهستانی در دسترس همگان خواهد بود و زبان‌های بیشتری به زودی به لیست‌ زبان‌های این محصول افزوده خواهد شد.»
iShieldz® HD امکان محافظت از صفحات در برابر آسیب‌های مختلف را فراهم می‌کند. این لایه کنتراست رنگی و شفافیت تصویر بالایی را ایجاد می‌کند در حالی که در برابر آسیب‌های فیزیکی مقاوم است. این شرکت محصول دیگری موسوم به iShieldz® KO را در دست ساخت دارد که آزمایش‌های اولیه روی آن با موفقیت به پایان رسیده است. علاوه‌بر این دو محصول، آی‌شیلدز محصول سومی موسوم به iShieldz® RX را با خواص آنتی‌باکتریال طراحی و تولید کرده است. مدل RX علاوه‌بر داشتن ویژگی‌های دو مدل قبلی، نسبت به باکتری‌ها مقاوم است. پژوهش‌های اخیر ثابت کرده صفحات لمسی تلفن‌های همراه محل تجمع باکتری‌های مختلفی نظیر آنفولانزا و ای‌کولا است. این محصول می‌تواند نانوذرات زیستی را که به‌صورت مستقیم به صفحات لمسی نزدیک می‌شوند از بین ببرد. ای‌شیلدز در حال ثبت پتنت مربوط به فناوری جدیدی موسوم به iShieldz® Auto-Align است.
صفحات محافظ ای‌شیلدز برای محافظت از تلفن‌های همراه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس قیمتی بین ۱۹٫۹۹ تا ۳۹٫۹۹ دلار دارد.