آیین نامه حمایت از نشریات دانشجویی علوم و فناوری نانو منتشر شد

ستاد ویژه توسعه فناوری‌‌نانو در راستای حمایت‌ از فعالیت‌های ترویجی و علمی دانشجویان، آیین نامه حمایت از نشریات دانشجویی علوم و فناوری نانو را منتشر کرد. هدف از این حمایت هدایت فضای علمی دانشجویی به سمتی است که به توسعه پایدار علمی در کشور بیانجامد.

بر اساس این آیین نامه، نشریات وابسته به نهادهای ترویجی دانشجویی فناوری نانو که هیئت تحریریه آنها غالباً متشکل از دانشجویان باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند. این نشریات می‌توانند منحصراً در مورد فناوری نانو و کاربردهای آن باشند و یا در بخش‌های فرعی خود اقدام به نشر مطالب مرتبط با فناوری نانو نمایند.

بر اساس این آیین نامه هر نشریه با توجه به نوع آن (الکترونیکی یا چاپی)، کیفیت، موضوعیت، تعداد صفحات و سایر فاکتورهای ذکر شده در آیین‌نامه امتیازدهی می‌شود.

پرداخت حمایت مالی بر اساس امتیاز کسب شده و بعد از چاپ یا انتشار نشریه انجام می‌پذیرد و منوط به ارسال مدارک لازم منطبق بر آیین نامه درخواست حمایت توسط مجری از طریق ایمیل به آدرس journal@nano.ir  و همچنین ارسال مستندات از طریق پست است.

شایان ذکر است سقف حمایت‌ از یک عنوان نشریه حداکثر ۴ مرحله در سال و تا سقف مجموع حداکثر ۱۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال (یکصد و هشتاد میلیون ریال) برای مجموع ۴ مرحله حمایت است.

همچنین مبلغ حمایت از نشریات دانشجویی وابسته به گروه‌های دانشجویی علوم پزشکی، زیست فناوری، دامپزشکی و علوم دارویی ۱۰% افزایش حمایت خواهند داشت.

برای ارتباط با بخش حمایت از نشریات دانشجویی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۳۵۶۲۶۷۲۳۵ تماس حاصل فرمایید و یا با ایمیل journal@nano.ir مکاتبه نمایید.

فایل آیین نامه حمایت از نشریات دانشجویی از اینجا قابل دریافت است.