همکاری مشترک برای تولید نانونمایشگرهای بزرگ

شرکت نانولومنز (NanoLumens) برای تولید نمایشگرهای ال‌ای‌دی‌، همکاری مشترکی را با شرکت پارتنرتک (PartnerTech) آغاز کرده است. نانولومنز نمایشگرها مبتنی بر فناوری نانو تولید می‌کند که در فرآیند تولید و مونتاژ از همکاری پارتنرتک استفاده می‌کند.

شرکت نانولومنز (NanoLumens)، بزرگترین تولیدکننده و توزیع‌کننده نمایشگرهای ال‌ای‌دی،‌ با شرکت پارتنرتک (PartnerTech)، یکی از تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی، همکاری مشترکی را آغاز کرده است. نانولومنز اعلام کرد که تولید ال‌ای‌دی‌‌های صفحه بزرگ خود را برای مشتریان کانادایی آغاز کرده است.
براساس گفته‌های ریک کوپ، مدیرعامل شرکت نانولومنز، مقرر شده، شرکت پارتنرکوپ کار مونتاژ و کالیبراسیون نمایشگرهای ال‌ای‌دی‌ با ابعاد ۶ تا ۶٫۵ متر را به عهده بگیرد. این نمایشگرها برای تبلیغات در فروشگاه‌های کانادا استفاده خواهد شد.
کوپ می‌گوید: «انعطاف‌پذیری و قابلیت تولید انبوه به همراه عملکرد بالا در این ال‌ای‌دی‌‌ها، کلید موفقیت این همکاری مشترک است. شرکت پارتنرتک نشان داد که می‌تواند این محصول را به تولید انبوه رسانده و هزینه‌های تولید را کنترل کند. این موضوع موجب شده تا همکاری سه ساله ما تداوم داشته باشد.»
شرکت پارتنرتک در پروژه‌های قبلی نیز کار تولید و مونتاژ محصولات نانولومنز را به عهده داشته است. این دو شرکت با همکاری یکدیگر نصب نمایشگرهای ال‌ای‌دی‌ مختلفی را در ایستگاه‌های قطار بین‌المللی و زمین‌های بسکتبال NBA به عهده داشته‌اند.
نانولومنز انتظار دارد که تقاضا برای این ال‌ای‌دی‌‌ها افزایش یابد. کوپ می‌گوید: «رشد فزآینده فروش موجب شده سفارشات جدید برای نمایشگرهای بزرگتر به این شرکت داده شود. با هر سفارش جدید، مزیت همکاری مشترک ما با پارتنرتک پررنگ‌تر شده که این کار با کنترل هزینه‌ها و حفظ کیفیت همراه است.»
همکاری‌های مشترک میان شرکت‌‌ها موجب شده تا تولیدکنندگان ادوات الکترونیکی در آمریکا رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کنند. در قالب همکاری‌های مشترک، هر شرکت می‌تواند از مزایایی طرف مقابل نظیر نیروی انسانی کارآمد و متخصص، فضای کاری مناسب و تجربه تولید انبوه برخوردار شود.
گری بروس مدیرعامل شرکت پارتنرتک می‌گوید: «با انجام پروژه‌های مشترک، امکان تولید انبوه و مدیریت تولید بوجود می‌آید. پارتنرتک می‌تواند منابع مورد نیاز نانولومنز را در اختیار این شرکت قرار دهد و نیازهای در حال رشد نانولومنز را پاسخ دهد.»
نانولومنز در شهر جورجیا مستقر بوده و محصولات مختلفی نظیر Nanoslim، Nanocurve و Nanowarp را در حوزه ال‌ای‌دی به بازار عرضه کرده است.