توزیع نانوداروی رفع عفونت مجاری ادرار

یک شرکت‌ کانادایی، نانودارویی برای عفونت مجاری ادرار به بازار عرضه کرده است که بدون نیاز به آنتی‌بیوتیک مشکل بیماران را رفع می‌کند.

نانواسنشیالز (Nano Essentials) شرکتی است که روی ساخت دارویی موسوم به E-Drops NANO کار می‌کند، دارویی که برای درمان عفونت مجاری ادرار، بدون نیاز به آنتی‌بیوتیک، مورد استفاده قرار می‌گیرد. نانواسنشیالز اخیرا اعلام کرده که محصول جدید خود را در آمریکا و کانادا توزیع کرده است. مسئولان این شرکت، از موفقیت فروش این دارو طی چهار ماه گذشته سخن گفته‌اند، به طوری که فروش آنها در اروپا ۱۱۲ درصد در نیمه تابستان رشد داشته است. برای کسانی که به دنبال درمان عفونت مجاری ادرار بدون نیاز به آنتی‌بیوتیک هستند، E-Drops NANO یک پیشنهاد بسیار عالی است.
عفونت مجاری ادرار یکی از بیماری‌های شایع بوده که با درد بسیار توام است. این بیماری می‌تواند توسط باکتری ای‌کولا ایجاد شود. برخی پزشکان برای درمان، از آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کنند که همیشه اثربخش نیست. بنابراین لازم است تا جایگزینی برای درمان این بیماری بدون نیاز به آنتی‌بیوتیک ارائه شود.
E-Drops NANO توسط انیس هاسناجیک و همکارانش طراحی و ساخته شده است که برای درمان عفونت مجاری ادرار مناسب است. این دارو به گونه‌ای طراحی شده است که حاوی مواد آنتی‌باکتریال باشد. پس از مصرف این دارو، یک لایه نازک محافظ روی دیواره مجاری ادرار ایجاد می‌شود که مانع از رشد باکتری‌ها می‌شود.
یکی از مزایای این دارو آن است که مواد مورد استفاده در آن کاملا گیاهی بوده و منشاء طبیعی دارد. برای تولید این دارو از عصاره درخت عرعر، اسطوخودوس، اکالیپتوس و برگ‌های سوزنی کاج استفاده شده است. برای استفاده از این دارو تنها کافی است که با آب ترکیب شده و توسط بیمار نوشیده شود. این دارو علاوه براین که عفونت‌های باکتریایی را از بین می‌برد، مانع از رشد باکتری‌ها در آینده می‌شود. E-Drops NANO توسط وزارت بهداشت کانادا تایید شده است.
نانواسنشیالز شرکتی است که به دنبال روش‌ها درمانی تازه برای بیماری‌ها است. این شرکت مطالعات زیادی درباره ساخت داروهای طبیعی انجام داده است.