ایجاد شبکه همکاری جهانی به منظور فروش محصول جدید

شرکت اُکسال که به تازگی مواد دگرگوسازی با عنوان تیوبال توسعه داده است، در حال حاضر بر ایجاد یک شبکه همکاری جهانی تمرکز نموده است.

شرکت اُکسال (OCSiAl) که به تازگی مواد دگرگوسازی با عنوان تیوبال (TUBALL) توسعه داده است، در حال حاضر بر ایجاد یک شبکه همکاری جهانی تمرکز نموده است.
با توجه به تقاضای فزاینده جهانی برای مواد و راهکارهای جدید از یک طرف و علاقه زیاد تولیدکنندگان صنعتی به عرضه چنین راهکارهایی بدون تغییرات اساسی در مدل‌های کسب و کاری و فرایندهای تولیدی خود از طرف دیگر، شرکت اُکسال در ۶ ماه گذشته تیوبال را به عنوان پاسخی برای این تقاضاها ارائه کرده و هم اکنون نیز یک برنامه همکاری در این زمینه آغاز کرده است.
تیوبال که برای اولین بار در بهار سال ۲۰۱۳ میلادی در لندن تولید شد، در حال حاضر مورد توجه مارک‌های مهم صنایع مختلف قرار گرفته است. این ماده نه تنها به خاطر خلوص بالای خود، بلکه به خاطر قیمت آن که در مقایسه با سایر محصولات با ویژگی‌های مشابه ۵۰ برابر کمتر است، مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است. فناوری شرکت اُسکال امکان سنتز کم هزینه نانولوله‌های کربنی تک دیواره (SWCNTs) را به مقدار مناسب فراهم کرده و نیازی به رویه‌های غنی‌ شده‌ی بیشتر ندارد.
این برنامه همکاری با مدل‌های کسب و کاری مختلف سازگار بوده و می‌تواند برای انواع مختلف شرکت‌های ذیل مناسب باشد:
• تولیدکنندگان محصول: این تولیدکنندگان می‌توانند انواع ارتقا یافته تیوبال را از محصولات کنونی خود تولید کنند.
• ارائه‌کنندگان راهکارها: این سازمان‌ها می‌توانند تعدیل‌کننده‌های صنعتی مبتنی بر تیوبال خود را با استفاده از حق‌لیسانس فناوری شرکت اُسکال تولید کنند.
• توزیع‌کنندگان بزرگ: این توزیع‌کنندگان می‌توانند تعدیل‌کننده‌های مبتنی بر تیوبال و تیوبال را برای بازارهای محلی خود عرضه نمایند.
معرفی تیوبال به بازار نانومواد، نقطه عطفی برای صنایع مختلفی محسوب می‌شود که قبلاً با استفاده از تعدیل‌کننده‌های نانوی دارای قیمت بالا و فقدان فناوری سنتز کارآ، با مشکلات متعددی مواجه شده بودند.
شرکت اُسکال در سال ۲۰۱۴ میلادی برای تولید صنعتی نانولوله‌های کربنی تک دیواره، فناوری برتری را توسعه داده و با افزودنی تیوبال، وارد بازار نانومواد شد. تیوبال یک ماده منحصر به فرد است که حاوی ۷۵ درصد و بیشتر نانولوله کربنی تک دیواره بوده و می‌تواند به عنوان یک افزودنی جهانی در مواد و حمل‌کننده‌های مختلف استفاده شود.