تخفیف کارگاه‌های آموزشی دستگاهی

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو، در راستای توسعه توانمندی کار با تجهیزات آزمایشگاهی نانو، از محققانی که پروپزوال یا پایان‌نامه آنها به تأیید کمیته علمی ستاد رسیده باشد جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی دستگاهی حمایت ۲۰ درصدی بعمل می آورد.

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو، در راستای توسعه توانمندی کار با تجهیزات آزمایشگاهی نانو، از محققانی که پروپزوال یا پایان‌نامه آنها به تأیید کمیته علمی ستاد رسیده باشد جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی دستگاهی حمایت ۲۰ درصدی بعمل می آورد. مجری برگزاری این دوره ها نیز، ۳۰ درصد تخفیف برای این افراد در نظر گرفته است. لذا آن دسته از دانشجویان یا فارغ‌التحصیلانی که پروپوزال یا پایان‌نامه آنها به تأیید کمیته علمی ستاد رسیده باشد می‌توانند با پرداخت ۵۰% هزینه ثبت‌نام، در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو از ابتدای سال ۱۳۹۳ دوره‌های آموزشی متنوعی را در حوزه علوم آزمایشگاهی و کار با تجهیزات آزمایشگاهی برنامه‌ریزی و اجرا کرده است که مورد استقبال کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین محققین علاقه‌مند به حوزه علوم آزمایشگاهی قرار گرفت. در همین راستا ۲۱ کارگاه آموزشی با کمک دبیر کارگروه‌های تخصصی شبکه، ویژه زمستان ۱۳۹۳ برنامه‌ریزی شده است.  ثبت‌نام کارگاه ها از طریق وب‌سایت شبکه انجام می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فقط با شماره تلفن‌های ۶۶۱۵۷۳۰۶ و ۶۶۰۶۹۹۱۵ تماس بگیرید.
 
+ لینک مستقیم ثبت‌نام کارگاه‌ها
+ دریافت فایل پوستر کارگاه‌ها