پیش‌بینی بازار ۱۷۷٫۶ میلیارد دلاری نانوپزشکی در سال ۲۰۱۹

به تازگی گزارشی درباره بازار نانوپزشکی منتشر شده که در آن بازار این حوزه بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار گرفته است. براساس پیش‌بینی‌های این گزارش، بازار نانوپزشکی تا سال ۲۰۱۹ به رقم ۱۷۷٫۶ میلیارد دلار خواهد رسید.

ترانسپرنسی ریسرچ مارکت (Transparency Market Research) اعلام کرد که گزارشی با عنوان “بازار نانوپزشکی، تحلیل جهانی این بازار از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹” (Nanomedicine Market (Neurology, Cardiovascular, Anti-inflammatory, Anti-infective, and Oncology Applications)- Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast, 2013 – ۲۰۱۹) منتشر کرده است.
در این گزارش، بازار چند سال گذشته نانوپزشکی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که استفاده از نانومواد جدید رو به افزایش است. همچنین نانوروبات‌ها یکی از حوزه‌های نوظهور بوده که در سراسر جهان توجه محققان را به خود جلب کرده است. یکی از موضوعاتی که در بازار نانوپزشکی علاقه بسیاری به آن معطوف شده، پزشکی شخصی (personalized medicines) است. دلیل این اقبال آن است که در پزشکی شخصی می‌توان بیمار را براساس نیازها و شرایط ویژه خود بیمار درمان کرد.
برخی از عواملی که باعث رشد بازار این حوزه شده‌اند عبارتند از: بهبود قوانین، افزایش دانش در این حوزه، افزایش حمایت‌های مالی، حمایت بخش دولتی و رشد بیماری‌های مزمنی نظیر دیابت است. بهبود کارایی دارویی و افزایش فعالیت‌های تحقیقاتی از جمله عواملی است که سهم بازار نانوپزشکی را بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ افزایش می‌دهد.
این گزارش شامل پیش‌بینی بازار و تخمینی از محصولات نانوپزشکی بوده که روی محصولات نانوپزشکی مختلف متمرکز است. از نقطه نظر کاربرد، بازار جهانی نانوپزشکی به سه بخش مختلف دسته‌بندی می‌شود: ضد التهاب، عصبی، قلبی، سرطان، ضد عفونت و متفرقه.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گزارش به این آدرس مراجعه کنید.