سرمایه‌گذاری برای گسترش بخش فروش نانوبلورها

پیکسلایجنت تکنولوژیز (Pixelligent Technologies) برای توسعه بخش تولید و فروش خود در منطقه آسیا و اروپا، موفق به دریافت سرمایه ۵٫۵ میلیون دلاری از سوی سرمایه‌گذاران شده است. این شرکت قصد دارد تا با این سرمایه، دایره فروش محلول نانوبلوری خود را به شرکت‌های

پیکسلایجنت تکنولوژیز (Pixelligent Technologies) تولید کننده محصولی موسوم به PixClearTM است. این محصول، نانوبلورهای پخش شده در فاز محلول است که می‌توان از آن در تولید سیستم‌های روشنایی و پوشش‌های نوری استفاده کرد. این شرکت اخیراً اعلام کرده که موفق به دریافت سرمایه‌ای نزدیک به ۵٫۵ میلیون دلار برای رشد بازار آسیا، اروپا و آمریکا شده‌است. همچنین قرار است مهندسان، مدیران و محققان بیشتری به استخدام این شرکت در آیند.
کرایگ باندس مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «در طول ۱۲ ماه گذشته، پیکسلایجنت با تقاضاهای رو به رشدی در حوزه محلول‌های حاوی نانوبلور روبرو بوده است. این تقاضا بیشتر از سوی شرکت‌های تولیدکننده LED است. نانوبلورهای با ضریب شکست و شفافیت بالا، در حال تبدیل شدن به عنصر اصلی در بخش تولید ادوات روشنایی هستند. استفاده از این نانوبلورها موجب کاهش قیمت و افزایش کارایی سیستم‌های روشنایی می‌شود. این رشد تقاضا از سوی شرکت‌های تولید کننده LED و OLED در سراسر جهان است.»
در راستای حمایت از رشد تقاضای بازار، پیکسلایجنت از توزیع‌کننده‌های مختلفی در آسیا برای توزیع محصولات خود استفاده کرده است. این توزیع کنندگان که در سال ۲۰۱۴ در آسیا فعالیت داشته‌اند، احتمالاً در سال ۲۰۱۵ منطقه اتحادیه اروپا را نیز تحت پوشش خود در خواهند آورد. برای تحقق این برنامه، شرکت پیکسلایجنت باید اقداماتی از جمله استخدام عوامل فروش جدید و  یافتن سرمایه‌گذاران جدید انجام دهد.
پیکسلایجنت تاکنون ۲۳ میلیون دلار سرمایه جدید برای توسعه فعالیت‌های خود به‌دست آورده است که در کنار این، مبلغ ۱۰ میلیون دلار نیز از دولت آمریکا به‌عنوان حمایت مالی دریافت کرده است.
پیکسلایجنت یک شرکت تولیدکننده مواد پیشرفته است که با استفاده از فناوری‌ نانو موفق به تولید نسل جدیدی از مواد با ضریب شکست بالا شده است. این مواد برای ساخت ادوات نوری حالت جامد مناسب‌اند.