پیش‌بینی بازار جهانی نانوذرات در زیست‌فناوری و داروسازی

شرکت بی‌سی‌سی گزارش جدیدی را منتشر کرده است که براساس آن انتظار می‌رود ارزش بازار جهانی نانوذرات در زیست‌فناوری و داروسازی تا سال ۲۰۱۹ میلادی به ۷۹٫۸ میلیارد دلار افزایش یابد.

شرکت بی‌سی‌سی (BCC) گزارش جدیدی را منتشر کرده است که براساس آن انتظار می‌رود ارزش بازار جهانی نانوذرات در زیست‌فناوری و داروسازی تا سال ۲۰۱۹ میلادی به ۷۹٫۸ میلیارد دلار افزایش یابد. هدف از انتشار این گزارش، نشان دادن روندهای کمی و کیفی بازار محصولات دارویی برای درمان بیماری‌های مختلف در بین زنان و مردان است. در گزارش جدید، پیش‌بینی‌های مربوط به نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه برای دوره زمانی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ ارائه شده است.
محورهای اصلی این گزارش عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل جزییات محصولات در بخش‌های سلامت و رفاه و روندهای کلی صنعت برای تعیین کمیت و کیفیت بازار محصولات دارویی جهت درمان بیمارهای مختلف زنان و مردان
  •  ارائه اطلاعاتی در زمینه طبقات خاص نانوذرات و محصولات دارویی مربوط به آن‌ها
  • بررسی محیط رقابتی با تمرکز ویژه بر این حوزه که محصولات جدید به چه نحوی کیفیت زندگی بیمارانی راکه از داروهای مبتنی بر نانوذرات استفاده می‌کنند تغییر می‌دهد
  • همکاری‌های مشترک، حق‌لیسانس‌های عمده و فعالیت‌های ادغام‌ و اکتساب‌ در این صنعت

بر اساس گزارش جدید:

  •  ارزش بازار جهانی نانوذرات در زیست‌فناوری و داروسازی در سال ۲۰۱۳ میلادی حدود ۲۵ میلیارد دلار بوده است. انتظار می رود ارزش بازار این بخش در سال ۲۰۱۴ میلادی به ۲۹٫۶ میلیارد دلار باشد. همچنین ارزش بازار این بخش با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۲۲ درصد در دوره زمانی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹، تا سال ۲۰۱۹ به ۷۹٫۸ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. 
  •  پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار سیستم‌های دارورسانی به عنوان یک بخش، با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۲۳ درصد در دوره زمانی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ از حدود ۱۵٫۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۴۴٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد. 
  •  برآورد می‌شود توسعه و فرمولاسیون دارو به عنوان یک بخش نیز با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۲۰٫۸ درصد در دوره زمانی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹، به حدود ۱۲٫۶ میلیارد دلار افزایش یابد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایند.

 www.reportlinker.com