نسخه آندروید بازی مزرعه نانو روانه بازار شد

” مزرعه نانو” یک بازی به سبک مدیریتی (استراتژیک) است که توسط شرکت ایرانی نانو رسانه هنر و به سفارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در نسخه اندروید تهیه و روانه بازار شد

این بازی برای گروه سنی بالای ۳ سال طراحی شده است. هدف از طراحی این بازی، آموزش مفاهیم اولیه فناوری نانو به گروه سنی کودکان و نوجوانان می باشد. بازیکن در این بازی در یک مزرعه در نقش یک کشاورز فعالیت می کند و به تولید محصولات کشاورزی، پرورش حیوانات و فروش آن‌ها می پردازد. بازیکن در طول بازی تلاش می‌کند تا مزرعه خود را ارتقا بخشد و در همین حین، با برخی کاربردهای فناوری نانو در صنایع نساجی، کشاورزی، بسته بندی و خودرو آشنا می شود. این بازی ۴ لوکیشن دارد و هر لوکیشن در یکی از فصل های سال طراحی شده است. هر لوکیشن دارای ۱۰ مرحله است که در مجموع بازیکن ۴۰ مرحله بازی را تجربه می‌کند.
این بازی دارای یک قسمت مجزا برای مسابقه آنلاین می‌باشد که در این بخش بازیکن تلاش می کند در مدت زمان ۱۰ دقیقه بیشترین امتیاز را جمع آوری کرده و آن را به ثبت برساند.
در بازی مزرعه نانو، بازیکن در هر مرحله قادر به ساخت کارخانه های متفاوت است و با ارتقای این کارخانه‌ها به کارخانه‌های نانویی می تواند محصولات خود را با سرعت بیشتر و قیمت بالاتری به فروش برساند.
بازیکن در خلال بازی برای فروش محصولات خود از یک تراکتور استفاده می‌کند که با پیشرفت در مراحل بازی می تواند تراکتور را با استفاده از فناوری نانو ارتقا داده و مشاهده نماید که فناوری نانو آلودگی کمتر محیط زیست را نیز در پی دارد. همچنین با استفاده از کود نانویی بجای کود معمولی میتواند سرعت رشد محصولات خود را افزایش دهد و علوفه مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری تهیه کرده و حیوانات مزرعه خود را راحت‌تر تغذیه نماید. بازیکن با استفاده از بسته‌بندی نانو می‌تواند محصولات مزرعه را بسته بندی کرده و ماندگاری محصولات را افزایش دهد تا مدت زمان بیشتری برای مدیریت مزرعه خود داشته باشد. همچنین می‌تواند فرش‌های ارتقا یافته با استفاده از فناوری نانو را با قیمت بالاتری به فروش برساند.
نسخه اندروید بازی مزرعه نانو را می توانید از طریق سایت کافه بازار و یا بطور مستقیم از اینجا در یافت نمایید.