راه‌اندازی خط تولید فیلامان‌های گرافنی

شرکت گرافن‌تری‌دی لب (Graphene 3D Lab) تجهیزات مربوط به تولید فیلامان گرافنی را برای چاپگرهای سه بعدی، نصب و راه‌اندازی کرده است. این خط تولید، تولید آزمایشی خود را آغاز کرده و فروش محصولات خود را از اواخر سه ماهه اول ۲۰۱۵ آغاز خواهد کرد.

شرکت گرافن‌تری‌دی لب (Graphene 3D Lab) اعلام کرد که خط تولید انبوه فیلامان‌های گرافنی رسانا را راه‌اندازی کرده است. این خط‌ تولید، ظرفیت تولید تا ۱۰ کیلوگرم در ساعت فیلامان چاپ سه بعدی را داراست. در حال حاضر تولید آزمایشی این خط برای تولید فیلامان‌های ویژه آغاز شده است.
نصب دستگاه صنعتی تزریق فیلامان در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ انجام خواهد گرفت و فروش محصولات آن نیز تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. دانیل استولیاروف، مدیرعامل شرکت گرافن‌تری‌دی، می‌گوید: «ما به صورت خستگی‌ناپذیر روی فرآیند تولید فیلامان‌ها کار می‌کنیم تا تولید تجاری‌ این محصولات آغاز شود. ما بسیار خوشحالیم که برنامه‌های آزمایشگاهی ما به گونه‌ای پیش رفت که امکان تجاری‌سازی و تولید صنعتی این محصولات فراهم شده است. من شخصاً چشم به راه عرضه فیلامان‌ها به مشتریان هستم تا نقطه نظرات آن‌ها را درباره این محصول بدانم. شرکت گرافن‌تری‌دی قصد دارد تا ظرفیت تولید خود را در آینده نزدیک افزایش دهد.»
گرافن‌تری‌دی‌لب یک شرکت کسب و کار در بخش تولید و بازاریابی مواد نانوکامپوزیتی گرافنی است که مواد مختلفی برای چاپ سه بعدی تولید می‌کند. این شرکت در بخش طراحی، تولید و بازاریابی چاپگرهای سه بعدی فعالیت دارد و محصولاتی برای مشتریان داخلی وخارجی تولید می‌کند.
خط تولید این شرکت در شهر کالورتون ایالت نیوجرسی بوده و سه پتنت برای چاپ به دفتر ثبت اختراع آمریکا ارسال کرده است.