حمایت موسسه آموزشی آماد و پشتیبانی دستواره از برگزیدگان مسابقه نانو

موسسه آموزشی آماد و پشتیبانی دستواره از برگزیدگان پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو حمایت می‌کند.

موسسه آموزشی آماد و پشتیبانی دستواره به داوطلبانی که از طریق این نهاد ترویجی اقدام به ثبت نام پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو نمایند حمایت می‌کند. این حمایت‌ها علاوه بر جوایز تعیین شده از سوی دبیرخانه مسابقه بوده و به شرح زیر است:

-جوایز نقدی: به داوطلبانی که موفق به کسب رتبه اول تا پنجم کل آزمون شوند هدایای نقدی مطابق تا سقف ۱۰ میلیون ریال اعطا می‌شود؛

-حمایت تحقیقاتی و آزمایشگاهی: به داوطلبانی که جزء ۵۰ نفر برتر آزمون باشند بر اساس طرح‌هایی که در راستای پروژه‌های علمی مورد نیاز این دانشگاه باشند٬ تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال حمایت تحقیقاتی و آزمایشگاهی اعطا می‌گردد؛

-حمایت از دانشجویان شاغل به تحصیل در مرکز علمی کاربردی دستواره: همچنین این مرکز به۱۰۰ نفر از دانشجویان کاردانی و کارشناسی خود در صورت کسب رتبه در پنجمین مسابقه ملی نانو، علاوه بر حمایت‌های فوق از ۱۰۰ تا ۳۰ درصد تخفیف شهریه یک ترم اعطا می‌نماید؛

موسسه آموزشی آماد و پشتیبانی دستواره از جمله شرکت‌های آموزشی ثبت شده در بانک اطلاعات نهادهای ترویجی فناوری نانو در سال ۱۳۹۲ بوده و وابسته به مرکز آموزش علمی کاربردی شهید دستواره است که از جمله مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور محسوب می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی این نهاد مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌ ۴۴۵۹۳۲۳۵ (تهران) تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است که ثبت نام داوطلبان از طریق نهادهای ترویجی فناوری نانو در پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو با ۵۰% درصد تخفیف صورت می‌پذیرد.
داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص نهادهای ترویجی فناوری نانو هر شهر یا استان کشور و برخورداری از تخفیف ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط نهادهای ترویجی با ایمیل competition@nano.ir مکاتبه نمایید.