ثبت پتنتی درباره نانوباتری تنگستن لیتیم

شرکت ان‌وان تکنولوژیز (N1 Technologies) یکی از شرکت‌های تولیدکننده نانومحصولات مختلف در جهان است که برخی از محصولات خود را از طریق سایت آمازون به فروش می‌رساند. این شرکت اخیراً پتنتی درباره ساخت نانوباتری تنگستن لیتیم، آماده و برای ثبت به دفتر USPTO ارائ

شرکت ان‌وان تکنولوژیز (N1 Technologies) اقدام به ثبت پتنتی در حوزه ساخت نانوباتری تنگستن لیتیم کرده است. این پتنت می‌تواند فناوری باتری‌های یون لیتیم را با افزودن نانولوله‌کربنی و تنگستن به عنوان آند بهبود دهد.
نانولوله‌های چند لایه امکان ذخیره‌سازی یون‌های مختلف را دارند و از آن‌ها می‌توان برای تولید باتری استفاده کرد. شرکت ان‌وان در حال ساخت باتری‌هایی با علمکرد بالاست تا بتوان از آن‌ها در خودروهای برقی استفاده کرد. این باتری جدید که شرکت ان‌وان درصدد تولید آن است می‌تواند در حوزه‌های مختلف استفاده شود.
ان‌وان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو است که با روش‌های خلاقانه‌ای اقدام به تولید نانومحصولات مختلف می‌کند. این شرکت تا کنون محصولاتی با نام‌های تجاری NanoSave, NanoSave N1, Tungstalon, Tungsten Hull Coat, NanoBolt Batteries, Velocitron Engines و Fridgenator تولید و به بازار عرضه کرده است. ان‌وان قراردادی با آمازون منعقد کرده تا برخی از محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق سایت آمازون در کشورهای مختلف به فروش برساند. این شرکت در حال حاضر نانومحصولات مختلفی را در دست طراحی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و فناوری‌های این شرکت به آدرس http://www.n1technologies.com/ مراجعه کنید.