فراخوان پنجمین کنفرانس مواد فوق ریزدانه و نانوساختار

قطب علمی مواد با کارایی بالا از دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران، با همکاری دانشگاه ترنتو ایتالیا، پنجمین کنفرانس بین‌المللی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار را برگزار می‌کند.

قطب علمی مواد با کارایی بالا از دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران، با همکاری دانشگاه ترنتو ایتالیا، پنجمین کنفرانس بین‌المللی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار را، ۲۰ و ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۴ برگزار می‌کند.

در این کنفرانس، روش‌های نوین تولید مواد فوق ریزدانه و نانوساختار و خواص آنها، تولید نانوذرات، کنترل ساختار نانو، مواد نانوکامپوزیت، پوشش‌های نانو و لایه‌های نازک، شناسایی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار، شبیه‌سازی و مدل‌سازی و آموزش فناوری نانو، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین اساتید مدعو خارجی از دانشگاه‌های معتبر در این کنفرانس حضور خواهند داشت. همزمان با برگزاری این کنفرانس، کارگاه آموزشی و نمایشگاه جنبی، با حضور دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و مراکز فعال در این حوزه، برگزار خواهد شد.

گفتنی است، چهارمین کنفرانس بین‌المللی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار، در آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ برگزار شد و مقالات منتخب آن، در مجلۀ بین‌المللی AMR  منتشر شده‌است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال چکیده مقاله خود، به پایگاه اینترنتی کنفرانس مراجعه نمایند.