فروش ۲۴ هزارتنی نانومحصول آرایشی بهداشتی در کانادا

شرکت کلاژن‌ایکس موفق به فروش ۲۴ هزار تن از سرم‌های پوستی خود در بازار کانادا شده است. در این سرم‌های ضد چروک از نانوساختارهای طلا استفاده شده است.

کلاژن‌ایکس (KollagenX) یکی از شرکت‌های فعال در بخش محصولات بهداشتی است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که ۲۴ هزار تن از نانومحصول سرم Nano Gold Eye را در کانادا به فروش رسانده است. مدیریت کلاژن‌ایکس به دنبال ارائه یک محصول پر فروش دیگر به بازار است.
روندل فلیچر از مدیران کلاژن‌ایکس می‌گوید: « این میزان فروش از نانومحصول، یک اتفاق مبارک برای شرکت کلاژن‌ایکس بود. ما برای رسیدن به اهداف خود، این محصول را با قوانین کشور کانادا مطابقت داده و ملزومات بسته‌بندی و برچسب‌زنی این کشور را رعایت کردیم.»
این سرم یک محصول لوکس به شمار می‌رود و با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد موجب استحکام، شادابی و بهبود پوست می‌شود. در این محصول کلاژن با ساختار ذرات طلا ترکیب شده و خاصیت ضد پیری ایجاد می‌کند که مانع از چروکیدگی پوست می‌شود.
فلیچر می‌گوید: « در ادامه این فروش موفقیت‌آمیز، من به دنبال ارائه محصولات بهتری در عرصه ملی و بین‌المللی هستم.»
کلاژن‌ایکس یک شرکت آمریکایی بوده که روی فناوری نانوساختارهای طلا متمرکز است. این شرکت محصولات مختلفی برای بهبود کیفیت زندگی ارائه می‌کند؛ از آن جمله می‌توان به سرم‌های ضد چروک پوست اشاره کرد که موجب درخشان‌تر شدن سطح پوست می‌شود.