آغاز ثبت نام نهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو ویژه دانشجویان کاشان

نهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو ویژه دانشجویان دانشگاه کاشان، ۶ تا ۸ خرداد ۹۴ در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود. شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

نهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های علوم وفناوری نانوی دانشگاه کاشان در تاریخ ۶ تا ۸ خرداد ۹۴در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود. شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

در این دوره‌ دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات ‏کاربردی، به منظور تجاری‌سازی هرچه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و ‏رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.‏

ثبت‌نام در این دوره از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده است و پس از به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام بصورت خودکار مسدود خواهد شد. از اینرو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. شایان ذکر است این دوره مختص دانشجویان دانشگاه کاشان بوده و لذا باقی متقاضیان می‌توانند با ورود به کارتابل خود در دوره دهم توانمندسازی که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار خواهد شد٬ ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام در این دوره تا تاریخ ششم اردیبهشت ماه ۹۴ تمدید شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نهمین دوره توانمندسازی و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی ‏hre.nano.ir‏ ‏مراجعه نمایید.