وبیناری برای کسب و کارهای فناوری‌ نانو

اداره هماهنگ کننده ملی فناوری‌ نانو در ایالات متحده آمریکا به زودی میزبان دومین وبینار از مجموعه وبینارهای آزادی خواهد بود که بر کسب و کار‌های کوچک و متوسط فناوری‌ نانو تمرکز دارد.

اداره هماهنگ کننده ملی فناوری‌ نانو (NNCO) در ایالات متحده آمریکا به زودی میزبان دومین وبینار از مجموعه وبینارهای آزادی خواهد بود که بر کسب و کار‌های کوچک و متوسط فناوری‌ نانو تمرکز دارد. این وبینار بر تجارب، موفقیت‌ها و چالش‌های کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری‌ نانو و مسائل مورد علاقه جامعه کسب و کاری فناوری‌ نانو تمرکز خواهد داشت. وبینار مذکور در روز ۲۰ می سال ۲۰۱۵ میلادی (۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴) برگزار خواهد شد.
سخنرانان این وبینار عبارتند از:

  •  دکترآجی مالش، بنیانگذار و معاون مدیر عامل شرکت NanoMech، 
  •  دکتر مَتی‌یو پوتنام، مدیر عامل شرکت Nanotronics Imaging، 

اعضای کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری‌ نانو و عموم علاقمندان، رسانه‌ها، دانشگاهیان، صنعت، سازمان‌های مردم نهاد و … می‌توانند در این وبینار شرکت نمایند.
سخنرانان دعوت شده به این رویداد، مجموعه تجارب، دستاوردها و چالش‌‌های خود را در کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری‌ نانو ارائه خواهند کرد.
علاقمندان برای کسب اطلاعت بیشتر و ثبت نام شرکت در این وبینار می‌توانند به نشانی http://nano.gov/SMEwebinars2015مراجعه نمایند.