بازدید نمایندگان ۸ کشور آمریکای لاتین از ستاد توسعه فناوری نانو

‍ جمعی از سفیران و کاردارهای ۸ کشور آمریکای‌لاتین ازجمله، آرژانتین، برزیل، اکوادور، بولیوی، کوبا، ونزوئلا، اروگوئه و مکزیک در راستای آشنایی با فعالیت‌های ستاد توسعه فناوری نانو صبح امروز ۱۹ خردادماه از محل این ستاد بازدید کردند.

جمعی از سفیران و کاردارهای ۸ کشور آمریکای لاتین ازجمله، آرژانتین، برزیل، اکوادور، بولیوی، کوبا، ونزوئلا، اروگوئه و مکزیک در راستای آشنایی با فعالیت‌های ستاد توسعه فناوری نانو صبح امروز ۱۹ خردادماه از محل این ستاد بازدید کردند.

از اهداف این بازدید که به درخواست کشورهای نام‌برده صورت گرفته است، می‌توان به معرفی ستاد و فعالیت‌های آن، معرفی دستاورها و محصولات فناوری نانو کشور، ایجاد و بهبود تعاملات بین‌المللی و ایجاد زمینه صادرات محصولات نانو به این کشورها اشاره داشت.

در این بازدید برنامه‌ها، دستاوردها و اهداف توسعه فناوری نانو در ایران توسط مدیران ستاد توسعه فناوری نانو تشریح شد. همچنین  باتوجه به دو حوزه اصلی مورد نیاز کشورهایی که نمایندگان‌ آنها در این برنامه حضور داشتند، کارشناسانی از شرکت بسپار پیشرفته شریف در خصوص بسته‌بندی محصولات کشاورزی با ماندگاری بالا و همچنین نماینده شرکت پیام آوران نانو فناوری فردانگر(PNF) در خصوص تصفیه آب با فناوری نانو مطالبی را ارائه نمودند.

گفتنی است، در انتهای این برنامه نمایندگان این ۸ کشور آمریکای لاتین از نمایشگاه دائمی ستاد توسعه فناوری نانو بازدید نمودند.