راه‌اندازی کارخانه تولید گرافن با کیفیت بسیار بالا

شرکت نانوسیستم‌های کمبریج رسما کارخانه جدیدی در کمبریج تاسیس کرده است که در تولید صنعتی گرافن انقلابی ایجاد خواهد کرد.

با تاسیس این کارخانه جدید، شرکت نانوسیستم‌های کمبریج تبدیل به یک شرکت پیشرو در تولید صنعتی گرافن با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب خواهد شد. این کارخانه جدید یک سرمایه‌گذاری مهم در زمینه علم گرافن است و منجر به راهبردی برای تجاری‌سازی گرافن و دیگر نانومواد خواهد شد.
ظرفیت کنونی تولید این گرافن بسیار باکیفیت ۵ تن در سال است و در آینده ظرفیت آن افزایش خواهد یافت. این شرکت یک روش تولید جدید ابداع کرده است که گازهای گلخانه‌ای را در یک مرحله بسیار کارآمد به گرافن خالص تبدیل می‌کند. آنها با استفاده از پلاسمایی که در حالت پایدار نگه داشته می‌شود، گازهایی مانند متان و دی اکسید کربن را تجزیه کرده و در یک فرآیند منفرد گرافن بسیار باکیفیت تولید می‌کنند.
چالش اصلی که باعث شده بود در دهه گذشته استفاده از گرافن در صنعت توسعه داده نشود، تولید گرافن بسیار باکیفیت در مقیاس صنعتی بود. اکنون شرکت نانوسیستم‌های کمبریج با غلبه بر این چالش کارخانه جدیدی راه‌اندازی کرده است که در آن مقادیر بسیاری زیادی از این ماده باارزش تولید می‌شود. این شرکت بزودی فروش بین‌المللی گرافن بسیار باکیفیت خود را شروع می‌کند.
شرکت نانوسیستم‌های کمبریج در کنار تولید صنعتی این ماده باارزش، برای توسعه کاربرد گرافن تولیدی خود با شرکت‌های پیشرو در سطح بین‌المللی همکاری می‌کند. هدف این شرکت توسعه کاربرد گرافن باکیفیت در صنایعی مانند خودروسازی، هواپیمایی، تامین توان، ساختمان‌سازی و دیگر صنایع است.
این کارخانه جدید، شرکت نانوسیستم‌های کمبریج را در تولید گرافن بسیار باکیفیت در مقیاس صنعتی و با قیمت مناسب به یک رهبر جهانی تبدیل خواهد کرد.