ورود نانونمایشگر جدید با کیفیت و شفافیت بالا به بازار

شرکت نانولومنز (NanoLumens) اقدام به ارائه نانونمایشگر جدیدی کرده و آن را برای برخی از مشتریان خود نصب کرده است. این نمایشگر از شفافیت و کیفیت بالایی برخوردار است.

شرکت نانولومنز (NanoLumens) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید ادوات الکترونیکی شفاف است. این شرکت اخیراً نمایشگر شفافی موسوم به Nanoclear تولید کرده است.
نیت رمز از مدیران این شرکت می‌گوید: «نانولومنز در ارائه راهکارهای جدید در بخش نمایشگر، عملکرد منحصر به فردی دارد. در این راستا، این شرکت فناوری تصویری شفافی ارائه کرده است که در آن از خلاقیت قابل توجهی استفاده شده است. ما از این که اولین شرکتی هستیم که این فناوری تغییر دهنده بازار را ارائه می‌دهیم خوشحالیم.»
در این فناوری از نانوذرات نوری استفاده شده است. این نمایشگر می‌تواند برای ادوات مختلف استفاده شود. یکی از مزایای این نمایشگر، سبک بودن و نازکی آن است. Nanoclear همانند دیگر فناوری‌های تصویری نانولومنز، از کارایی و روشنایی بالا و کیفیت تصویر و قدرت تفکیک بالایی برخوردار است. نانولومنز این فناوری را به صورت پتنتی به ثبت رسانده است. این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از آن در بیمارستان‌ها، استادیوم‌های ورزشی و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد.
مدیران این شرکت اعلام کردند که این نمایشگر در چند فروشگاه مختلف، فرودگاه و دانشگاه نصب شده است. رمز می‌گوید: «ما از این که می‌بینیم این فناوری در فضاهای مختلف نصب شده و موجب تغییر این فضاها شده بسیار خوشحالیم.»
نانولومنز در ایالت جرجیا واقع است و در حوزه ساخت نمایشگر فعالیت دارد. این شرکت برای تأمین نیاز مشتریان، فناوری خود را با سیستم‌های مخابرات بصری ادغام کرده و محصولی متناسب با نیاز بازار ارائه می‌کند.