معرفی دو محصول مبتنی بر فناوری نانو در صنعت کاشی و سرامیک

مرکز توسعه نانو‌پوشش ایران با هدف معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنعت کاشی و سرامیک در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی حضور یافته و آخرین دستاوردها و فناوری‌های داخلی این حوزه را به نمایش گذاشته‌ است.

«مرکز توسعه نانو‌پوشش ایران» با هدف معرفی نانو‌پوشش‌های تزیینی، مقاوم و آنتی‌باکتریال و نیز حل مشکلات صنعت کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی در مواجه با خوردگی و شرایط سخت‌کاری، به همراه فناوری استفاده از «نانوسیلیس کلوئیدی» در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی شرکت نموده و آخرین دستاوردها و فناوری‌های داخلی این حوزه را به نمایش گذاشته‌اند.

مرکز توسعه نانو‌پوشش ایران به همراه شرکت یارنیکان صالح و شرکت مهندسی سطح سوین پلاسما در این نمایشگاه به ارائه و معرفی تجهیزات و خدمات در حوزه پوشش‌های نانوساختار از جمله ایجاد پوشش‌های تزیینی در طرح‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلف در زمینه کاشی و سرامیک می‌پردازد.

شرکت پدیده شمس ایرانیان نیز با معرفی «نانوسیلیس کلوئیدی» به عنوان مواد اولیه برای صنعت کاشی و سرامیک در این نمایشگاه حضور دارد.

شایان ذکر است، صنایع علاقمند به آشنایی با خدمات مرکز نانو‌پوشش ایران و نیز بهره‌مندی از این خدمات، می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز توسعه نانوپوشش ایران  مراجعه نمایند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه فناوری نانو در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی که از ۲۹ تیر‌ماه آغاز به کار کرده و تا اول مرداد‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد در سالن C 25 بازدید به عمل آورند.