یک قرارداد همکاری برای فروش محصولات نانوپوشش در خاورمیانه

در پی یک قرارداد همکاری، گروه نوروِژین دریلینگ به عنوان عامل فروش و توزیع محصولات شرکت تسلا نانوکوتینگ در اروپا، خاورمیانه و آفریقا عمل خواهد کرد.

شرکت تسلا نانوکوتینگ (Tesla NanoCoatings) به منظور توزیع محصولات خود در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا، گروه نوروِژین دریلینگ (Norwegian Drilling) را به عنوان عامل فروش و توزیع محصولات خود در این مناطق انتخاب کرده است.
این دو شرکت عرضه نوع جدیدی از پوشش‌های حفاظت از خوردگی را با هدف‌گیری صنایع نفت و کشتی‌رانی آغاز خواهند کرد. یکی از موضوعاتی اصلی مطرح در این صنایع، خوردگی است که به طور جدی عملیات آن را با مشکل مواجه می‌سازد. محصولات شرکت تسلا نانوکوتینگ با بهره‌گیری از فناوری‌ نانوکربن، از خوردگی جلوگیری کرده و عمر تجهیزات و سکوهای نفتی و کشتی‌ها را افزایش می‌دهد.
به گفته تُد هاوکینز، رییس و مدیر عامل شرکت تسلا، «این شرکت از همکاری با گروه نوروِژین دریلینگ به منظور تبادل‌نظر در زمینه خوردگی بسیار خرسند است». «منابع قابل‌توجه گروه مذکور، این اجازه را به شرکت تسلا می‌دهد تا به سرعت در بازارهای حفاری نفتی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نفوذ نماید».
گروه نوروِژین دریلینگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی و عملیاتی است که در صنعت نفت و کشتی‌رانی فعالیت می‌کند. این شرکت، به بسیاری از شرکت‌های نفتی اصلی دنیا خدمت‌رسانی می‌کند.
این دو شرکت تلاش می‌کنند تا با همکاری یکدیگر، پوشش‌های تسلان را به مشتریانی نظیر سعودی آرامکو و BP معرفی کنند.