پیش‌بینی بازار نانوحسگرها در ایالات متحده آمریکا

انتظار می‌رود که ارزش بازار نانوحسگرها در ایالات متحده آمریکا با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۹۴٫۵۴ درصد، در دوره زمانی ۲۰۲۰-۲۰۱۴، تا سال ۲۰۲۰ به ۲۰۳٫۲۷ میلیون دلار افزایش یابد.

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets) گزارش جدیدی با عنوان «بازار نانوحسگرها در ایالات متحده آمریکا- رشد، روندها و پیش‌بینی (۲۰۲۰-۲۰۱۴)» منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود که ارزش بازار نانوحسگرها در ایالات متحده آمریکا با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۹۴٫۵۴ درصد، در دوره زمانی ۲۰۲۰-۲۰۱۴، تا سال ۲۰۲۰ به ۲۰۳٫۲۷ میلیون دلار افزایش یابد.
هزینه پایین، سازگاری با محیط‌زیست و قابلیت تولید عمده و کارایی انرژی، از جمله پیش‌ران‌های کلیدی رشد سودآور بازار نانوحسگرها در ایالات متحده آمریکا هستند. پیشگامی صنعت خودرو و وجود شرکت‌های بزرگی نظیر جنرال موتور، فورد و کرایسلر از عوامل اصلی رشد بازار نانوحسگرها در آمریکای شمالی محسوب می‌شوند.
کوچک‌سازی و ارتقای قابلیت‌های ارتباطی، از جمله روندهای اساسی پیش‌ران بازار حسگر خودرو در ایالات متحده آمریکا هستند. پیش‌بینی می‌شود که به خاطر برنامه‌های دولت در زمینه ایمنی و امنیت مسافران، بازار حسگرهای نانو در ایالات متحده آمریکا، شاهد رشد قدرتمندی باشد. در حال حاضر حسگرهای نانو به خاطر شناسایی پارامترهای فیزیکی مانند سرعت و حرارت و اقدامات پیشگیرانه در مورد هر خطر، به طور گسترده‌ای به یکی از عناصر اصلی خودروها تبدیل شده است. افزایش تقاضا برای خودروها به طور مثبتی رشد بازار را طی دوره پیش‌بینی تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین استانداردهای قانونی و مقررات سخت‌گیرانه، باعث اجباری شدن گنجاندن حسگرها در خودرو شده است که این امر نیز یکی دیگر از پیش‌ران‌هایی است که برآورد می‌شود بازار حسگرهای نانو در ایالات متحده آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.
در گزارش جدید، بازار نانوحسگرهای آمریکا برمبنای نوع و کاربرد، بخش‌بندی شده و بر اساس تجزیه و تحلیل نیروهای پنج‌گانه پورتر تشریح شده است.
متن کامل این گزارش به قیمت ۲۸۵۰ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است. http://www.researchandmarkets.com/reports/3261933/u-s-nano-sensors-market-growth-trends-and#pos-1