سومین نشست بررسی راهکارهای اجرایی برای بهره برداری از فناوری نانو در صنعت پلیمر در ۲۸ مرداد برگزار شد.

سومین نشست بررسی راهکارهای اجرایی برای بهره برداری از فناوری نانو در صنعت پلیمر در ۲۸ مرداد برگزار گردید. هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی، معرفی و رسوخ هرچه بیشتر فناوری نانو در صنایع مختلف پلیمری و تولید محصولات دانش بنیان با استفاده از فناوری‌ نانو است.

به نقل از روابط عمومی شرکت آریا پلیمر، سومین نشست بررسی راهکارهای اجرایی برای بهره برداری از فناوری نانو در صنعت پلیمر در ۲۸ مرداد برگزار گردید. هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی، معرفی و رسوخ هرچه بیشتر فناوری نانو در صنایع مختلف پلیمری و تولید محصولات دانش بنیان با استفاده از فناوری‌ نانو است.
این نشست به همت شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام و با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، شرکت شهرک‌های استان اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و انجمن پلیمر ایران شعبه اصفهان در تاریخ ۲۸ مرداد در سالن همایش اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد.
معرفی فناوری نانو، راهکارهای اجرایی ورود فناوری نانو در صنایع، دستاوردهای فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر کشور، معرفی تجربه‌های موفق، تشکیل پنل تخصصی و معرفی حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از اصلی‌ترین محورهای مورد بحث و تبادل نظر این نشست بود. علی اصغر نجیمی دبیر کار گروه صنعت و بازار ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری و محمد علی آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام از سخنرانان اصلی این نشست بودند.
در این نشست ۶۰ نفر از مدیران عامل و مدیران تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت شرکت های زیست فناوری سیتک، پولیکای آذر، پالایش نفت اصفهان،کوشان اتصال، آویسا لوله جی، میراب اصفهان، فناور پلاستیک، بهین تولید پروین، پیشگام پلاست اهواز، پولیکای نگین، سرایش، سپاهان جارو، یادآوران پیروز، شفا طب، پلی اکریل ایران، اینگل اتصال، گلین لعل، سهند آراد سپاهان، پی وی سی صبا، هلدینگ مروارید، گرانول سپاهان، کیسه بافی اقبال، انجمن پلیمر ایران حضور داشتند.
در ابتدا علی اصغر نجیمی از پیشینه فناوری نانو در دنیا و ایران صحبت کرد و سپس از محصولات ساخته شده توسط این فناوری و مزایای این محصولات پرداخت. در ادامه محمد علی آبادی فراهانی با تشریح مکانیزم های بهرمندی از فناوری نانو در محصولات پلیمری و تجربیات موفق در زمینه لوله، اتصالات و پروفیل های UPVC پرداخت. در پایان این نشست، پنل تخصصی جهت پاسخ به سوالات حضار تشکیل گردید.
شایان ذکر است که دو نشست قبلی در محل ستاد ویژه‌ی توسعه فناوری نانو (تهران) برگزار شده بود که از دستاورد‌های آن می‌توان به انعقاد سه قرارداد تولید دانش فنی در حوزه‌های ساختمان و خودرو و دو قرارداد انتقال دانش فنی در حوزه‌ی ساختمان اشاره کرد.