نانوابزاری برای بهبود زیرساخت‌های مخابراتی

شرکت کورینت (Coriant) نانوابزار مخابراتی خود را به‌منظور استفاده در شبکه انتقال اطلاعات در اختیار شرکت ردآیتی قرار می‌دهد. این نانوابزار برای شرکت‌های مخابراتی ارائه خدمات پهنای باند مناسب است.

شرکت کورینت (Coriant) یکی از ارائه‌دهندگان فناوری ارتباطات و انتقال اطلاعات، اخیرا اعلام کرده است که شرکت ردآیتی (RedIT) از فناوری Coriant® ۷۱۰۰ Nano™ Packet Optical Transport Platform این شرکت برای افزایش کیفیت زیرساخت‌های شبکه‌ای خود استفاده خواهد کرد.
این نانوابزار براساس فناوری منحصر به فرد شرکت کورینت ساخته شده‌است. با این دستگاه می‌توان خدمات ارائه پهنای باند بالا را برای مصرف‌کنندگان بهبود داد در حالی که حجم خود دستگاه به شدت کوچک شده‌است. ۷۱۰۰Nano می‌تواند نیازهای رو به رشد موجود در دیتاسنترها و دیگر خدمات‌دهنگان با ظرفیت بالا را برآورده سازد. با این نانوابزار شرکت‌های مخابراتی می‌توانند بر چالش‌های موجود در بخش ارتباط‌دهی امن فائق آیند.
بنیامین مارتینز مدیر بخش ارتباطی این شرکت می‌گوید: « مشتریان ما در حال حاضر با چالش‌های زیادی روبرو هستند. این شرکت در بخش مخابرات و دیتاسنتر مشکلاتی دارند که این فناوری می‌تواند نیازهای آنها را رفع کند. ظرفیت بالای انتقال در زیرساخت نقش مهمی در خدمت‌رسانی ایفا می‌کند. این نانوابزار به ما کمک می‌کند تا مشتریان خود را تقویت کنیم.»
ردآیتی شرکتی است که در زیرساخت خود بیش از ۳ هزار کیلومتر فیبرنوری دارد که این فیبرها در آمریکا و مکزیک به بخش شهری خدمات ارائه می‌کند. علاوه براین، ردآیتی شبکه ۵۰۰۰ کیلومتری دارد که ۲۹۰۰ ساختمان را در شهرهای بزرگ پوشش می‌دهد.
این نانوابزار امکان خدمات‌دهی برای پهنای باندهای پرسرعت را با کارایی بالا فراهم می‌کند. مهمترین ویژگی این فناوری استفاده از آن در حجم‌های کاری بالا است. آلبرتو بارینتو از مدیران این شرکت در آمریکای لاتین می‌گوید: « تمرکز ما روی کمک به بهبود زیرساخت‌های انتقال اطلاعات بوده به طوری که تفاوت قابل توجهی در سرویس‌دهی ایجاد کنیم. ما همکاری نزدیکی با ردآیتی داریم و نیازهای آنها را کاملا درک می‌کنیم.»