تلاش برای تسریع تجاری‌سازی پروژه‌های نانوزیست‌پزشکی در اروپا

متخصصان برتر بخش صنعت با ارائه مشاوره‌های مشخص و ارزشمند، به پروژه‌های نانوزیست‌پزشکی برگزیده کمک می‌کنند تا به محصولات ابداعی بخش سلامت تبدیل شوند.

کنسرسیوم ENATRANS (توانمندسازی انتقال نانوپزشکی)که توسط اتحادیه اروپا تامین مالی می‌شود، اولین شورای انتقال (TAB) خود را آغاز نمود. این شورا، ابزار جدیدی است که با ارائه مشاوره رایگان، از پروژه‌های بین‌المللی برتر حوزه نانوزیست‌پزشکی حمایت می‌کند.
شرکت‌ها، محققان بخش دانشگاهی و خصوصی اروپا که در حال انجام پروژه‌های نانوزیست‌پزشکی هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. متخصصان برتر بخش صنعت با ارائه مشاوره‌های مشخص و ارزشمند، به پروژه‌های نانوزیست‌پزشکی برگزیده کمک می‌کنند تا به محصولات ابداعی بخش سلامت تبدیل شوند. در بین این پروژه‌های برتر، خوش‌آتیه‌ترین پروژه‌ها، از خدمات ارزشمند بیشتری نظیر مشاوره‌های عمیق‌تر، نمایش و مشاوره خصوصی بهره‌مند می‌شوند. درخواست‌ها باید دربرگیرنده پروژه‌های بسیار خوش‌آتیه نانوزیست‌پزشکی بوده و نیازهای پزشکی برآورده نشده بیماران را مدنظر قرار دهد.
محققان و شرکت‌ها می‌توانند حداکثر تا ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۴)، درخواست‌های خود را برای اولین جلسه شورای انتقال ارائه کنند.
کنسرسیوم ENATRANS، یک برنامه حمایتی و هماهنگ است که توسط کمیسیون اروپا تامین مالی می‌شود. هدف این برنامه، کمک به انتقال پروژه‌‌های ابداعی مربوط به نانوزیست‌پزشکی، جهت انتقال موفقیت‌آمیز از مراحل مختلف توسعه، از مرحله ایده تا رسیدن به بیماران و همچنین بهبود دانش جهانی در حوزه نانوزیست‌پزشکی است. ENATRANS توسط ۷ سازمان عضو پلت‌فورم فناوری اروپا برای نانوپزشکی (ETPN) راهبری می‌شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی مراجعه نمایند. http://enatrans.eu/public/services/translation-advisory-board/