سمینار کاربردی فنون بازاریابی و فروش اثربخش ویژه شرکت‌های حوزه نانو

کارگاه یک روزه «فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف‌گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو» از سوی موسسه خدمات فناوری تا بازار با همکاری کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار خوا

موسسه خدمات فناوری تا بازار در راستای اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو و حمایت از شرکت‌های فعال در این حوزه، اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی با موضوعیت تجاری‌سازی می‌نماید. در این راستا، کارگاه یک روزه «فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو» با همکاری کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در مورخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

این سمینار با هدف ایجاد نگرش بازار محور در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری نانو طراحی گردیده است. مدیران و صاحبان کسب و کارهای مذکور با شرکت در این سمینار با دیدگاه‌های نوین در حوزه شناخت بازار، طراحی راهکارهای مشتری محور و کارآمد بازاریابی و راهکارهایی اثربخش و کم هزینه در بازار آشنا خواهند شد و قادر خواهند بود علاوه بر ترسیم بهتر برنامه‌ی بازاریابی، فروش خود را نیز بهبود بخشند.

زمان دقیق برنامه‌های این سمینار در جدول زیر همراه با نام اساتید و عناوین مورد بحث آورده شده است.

۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ۱۱ الی ۱۳ ۱۴ الی ۱۶ ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
دکتر وکیلی
مدرس و مشاور حرفه ای بازاریابی
دکتر صالحی
مدرس و مشاور حرفه ای بازاریابی و فروش
دکتر کردستانی
مدیرعامل شرکت دانش بنیان و موفق کیتوتک در حوزه فناوری نانو
کارآفرین نمونه کشور
عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر
آقای حامد پازوکی
مدرس و مشاور حرفه ای ارتباطات بازاریابی
•    جایگاه بازاریابی در صنعت نانو
•    فرصت ها و چالش های بازاریابی نوین
•    استراتژی های ورود به بازار
•    راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان به هدف ارتقاء فروش
بیان تجارب موفق بازاریابی و فروش شرکت کیتوتک کارگاه طراحی راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان با هدف ارتقاء فروش

مطابق با آیین نامه حمایت از آموزش شرکت‌ها هزینه شرکت در این سمینار برای شرکت‎های دارای تأییدیه نانو مقیاس موسسه خدمات فناوری تا بازار از تخفیف برخوردار خواهد بود.

شرکت‌های دارای تاییدیه نانومقیاس علاقه‌مند، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۱۱۱۷۷۵۱  و یا ۰۹۱۲۵۷۲۰۲۷۰ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی سمینار مراجعه نمایید. همچنین ثبت نام در این دوره به صورت حضوری در محل برگزاری سمینار نیز انجام می‌شود.