حمایت مالی برای توسعه نانوحامل‌های دارویی

شرکت کانادایی ایستگیت بیوتک موفق به دریافت حمایت مالی از انجمن ملی علوم و مهندسی این کشور برای تحقیق و توسعه روش‌های جدید دارورسانی با استفاده از نانوحامل‌ها شده است. این شرکت محصولات مختلفی تولید می‌کند که در آن‌ها از مواد آنتی‌باکتریال طبیعی استفاده شده

شرکت ایستگیت بیوتک (EastGate Biotech) یکی از شرکت‌های داروسازی است که بر روی روش‌های رهاسازی دارو تمرکز دارد. این شرکت به دنبال فرمولاسیون‌های جدید و فرم‌های متفاوت دارو برای درمان بیماری‌های مختلف است.
بیوتک اخیراً همکاری مشترکی با دانشگاه گولف آغاز کرده و در این راستا از حمایت مالی انجمن ملی علوم و مهندسی کانادا بهره‌مند شده است. این حمایت مالی برای توسعه روش‌های جدید دارورسانی با استفاده از نانوحامل‌ها هزینه خواهد شد.
پیش از این، این شرکت اعلام کرده بود که همکاری مشترکی با دانشگاه گولف برای اندازه‌گیری فعالیت‌های ضدمیکروبی دو محصول Cleanezze™ وVclean™ آغاز کرده است. Cleanezze™ یک پاک‌کننده حاوی سه ترکیب آنتی‌باکتریال طبیعی مختلف است. Vclean™ نیز یک کنسانتره مؤثر، طبیعی و غیرسمی است که برای حذف ترکیبات میکروبی خطرناک از سطح میوه‌های، سبزیجات و وسایل آشپزخانه استفاده می‌شود. نتایج این همکاری مشترک اثربخشی این محصولات را به اثبات رسانده است.
سزار خورسیگارا، رهبر این تیم تحقیقاتی در دانشگاه گولف است که تحقیق پیرامون فعالیت‌های ضدمیکروبی این محصول را دنبال خواهد کرد. آنا گلوسکین، مدیرعامل شرکت ایستگیت، می‌گوید: «ما خوشحالیم که این حمایت مالی برای همکاری مشترک با دانشگاه گولف به ما اعطاء شده است. این کار موجب تأیید اثربخشی محصولات آنتی‌باکتریایی طبیعی شده و مزایای رقابت‌پذیر زیادی برای تأمین نیاز بازار ایجاد می‌کند؛ بازاری که به شدت به دنبال ممانعت از شیوع بیماری‌های میکروبی است.»