همکاری مشترک برای تولید و پخش محصولات گرافنی

دو شرکت تولیدکننده فیلامنت گرافنی برای پخش این محصولات توافق‌نامه همکاری امضاء کردند. آن‌ها قصد دارند از پتانسیل‌های هم برای بهبود و توسعه این محصولات استفاده کنند. گرافن‌تری‌لب در کسب و کار تولید و پخش محصولات نانوکامپوزیت مبتنی بر گرافن فعال است که کارب

شرکت گرافن تری‌دی‌لب (Graphene 3D) اعلام کرد که همکاری جدیدی با شرکت پلیمیکر (Polymaker) آغاز کرده است. براساس این توافق‌نامه، شرکت پلیمیکر قصد دارد فیلامنت‌های ویژه شرکت گرافن‌تری‌دی‌لبز را در بازار توزیع کند. شرکت پلیمیکر کارخانه‌ای در کشور چین و دفاتر فروش مختلفی در سراسر جهان دارد.
گرافن‌ تری‌دی‌لب نیز فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات ویژه شرکت پلیمیکر دارد. هر دوی این شرکت‌ها قصد دارند تا محصولات یکدیگر را در بخش فروش آنلاین خود قرار دهند. گرافن‌ تری‌دی‌لب و پلیمیکر همکاری خود را در بخش توسعه فیلامنت‌های گرافنی تداوم خواهند داد.
دانیل استولیروف، مدیرعامل شرکت گرافن‌ تری‌دی‌لب، می‌گوید: « این همکاری مشترک با پلیمیکر برای ما یک گام رو به جلو است. شبکه توزیع پلیمیکر، فیلامنت‌های ما را برای مشتریان مختلف در آمریکای شمالی عرضه کرده و همچنین ما قراردادی برای تهیه محصولات مکمل با این شرکت منعقد کرده‌ایم. فیلامنت‌های ویژه شرکت پلیمیکر به گونه‌ای تراز شده‌اند که انطباق خوبی با محصولات ما دارند.»
ژیائوفان لو، مدیرعامل پلیمیکر، می‌گوید: «مشتریان پلیمیکر درصدد کنار زدن مرزها و ارائه نوآوری برای چاپ سه بعدی در حوزه چاپ سه بعدی بوده و هستند. فیلامنت‌های گرافن‌ تری‌دی‌لب یک مکمل طبیعی برای مشتریان ما و فیلامنت‌های فعلی ما است.»
گرافن‌ تری‌دی‌لب در کسب و کار توزیع و تولید محصولات نانوکامپوزیت مبتنی بر گرافن فعال بوده که کاربردهای متنوعی در چاپ سه بعدی دارد. این شرکت در بخش تولید چاپگرهای سه بعدی و محصولات مختلف بازار داخل و خارج آمریکا فعالیت دارد. گرافن‌ تری‌دی‌لب چهار پتنت در دفتر ثبت اختراعات آمریکا دارد.
پلیمیکر یک شرکت نوآوری در بازار چاپگرهای سه بعدی است. این شرکت چینی در حال حاضر در کشورها مختلف دفتر داشته و محصولات استانداردی برای صنایع مختلف ارائه می‌کند. 

فیلامنت‌های گرافنی می‌تواند استحکام مکانیکی فوم‌های چاپ سه بعدی را افزایش دهند.