ساخت قاب تلفن همراه با فناوری نانومکش

شرکت مگا تینی اقدام به ساخت و عرضه قاب جدیدی برای تلفن‌های همراه کرده است که در آن از فناوری نانومکش استفاده شده است. با این قاب می‌توان تلفن همراه را روی سطوح مختلف چسباند بدون این که نیاز به چسب باشد.

شرکت مگا تینی (Mega Tiny Corporation) اعلام کرد محصول اخیر این شرکت برای فروش روی سایت آمازون قرار گرفته است. Anti-Gravity Case اولین قاب تلفن همراه مجهز به فناوری نانومکش است که می‌توان آن را به سطوح مختلف صاف چسباند بدون این که نیاز به چسب داشته باشد.
این فناوری می‌تواند معادلات موجود در بازار را تغییر دهد. طراحی آن به گونه‌ای است که استحکام بالایی داشته و بسیارسبک است. با این فناوری امکان نصب تلفن همراه به آیینه حمام، کابینت آشپزخانه، سطح کاشی/فلز/شیشه و یا حتی روی مونیتور فراهم می‌شود. این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد که به صورت دائمی به تلفن همراه خود دسترسی داشته و تلفن‌های مهم کاری خود را از دست ندهد. با این ابزار، هندزفری کاملا مفهوم جدیدی پیدا می‌کند.
کارل وینانس از بنیان‌گذاران این شرکت می‌گوید: « ما از وارد شدن این محصول به سایت آمازون بسیار شگفت‌زده هستیم. با توجه به قابلیت‌های سایت آمازون و پتانسیل‌های آن، محصول ما می‌تواند به شبکه عظیمی از مشتریان برسد و نام تجاری شرکت ما توسعه خوبی یابد. با این کار شرایط برای توسعه کسب و کار ما فراهم می‌شود.»
سایت آمازون به مشتریان امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم به محصولات جدید ما دسترسی پیدا کنند.
این محصول جدید با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار برای تلفن‌های همراه آیفون و سامسونگ در دسترس است. علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت www.megatinycorp.com مراجعه کنند.
شرکت مگا تینی در سال ۲۰۱۴ با همکاری دو دسته از کارآفرینان راه‌اندازی شد. این شرکت در حوزه تامین لوازم جانبی تلفن‌های همراه فعالیت دارد. این شرکت به دنبال نواوری در حوزه محصولات موجود در بازار است به گونه‌ای که با خلاقیت قابلیت‌های آنها را ارتقاء دهد.