پیش‌بینی بازار جهانی نانوحسگرها تا سال ۲۰۱۸

پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی نانوحسگرها با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۹۲٫۰۵ درصد در دوره زمانی ۲۰۲۰-۲۰۱۴، تا سال ۲۰۱۸ میلادی، به ۲۲۷٫۸۴ میلیون دلار افزایش یابد.

نانوحسگرها ادواتی هستند که می‌توانند نانوذرات را حس کرده و در کوتاه‌مدت پیشرفت‌های چشمگیری خواهند داشت. فرصت‌های ناشی از حساسیت بهبود یافته و توانایی شناسایی همزمان عناصر شیمیایی چندگانه، از جمله عوامل اصلی رشد بازار نانوحسگرها محسوب می‌شوند.
شرکت ریپورت لینکر (ReportLinker) به تازگی گزارش جدیدی باعنوان «بازار جهانی نانوحسگرها- رشد، روندها و پیش‌بینی (۲۰۲۰-۲۰۱۴)» منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش، به خاطر افزایش نیاز برای سیستم‌های حسگر تشخیصی قابل حمل، دقیق، کوچک و سریع، کاربردهای بخش سلامت و زیست‌پزشکی، بزرگ‌ترین بازار اولیه حسگرهای نانو را تشکیل می‌دهند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی نانوحسگرها با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۹۲٫۰۵ درصد در دوره زمانی ۲۰۲۰-۲۰۱۴، تا سال ۲۰۱۸ میلادی، به ۲۲۷٫۸۴ میلیون دلار افزایش یابد.
ارتقای فناورانه و نوآوری‌هایی که نه تنها توانایی‌های ادوات نانوحسگر را توجیه می‌کنند، بلکه زمان متوسط تشخیص را نیز کاهش می‌دهند، از جمله پیش‌ران‌های اصلی بازار جهانی نانوحسگر‌ها محسوب می‌شوند. کاهش هزینه تشخیص و درمان ناشی از توسعه حسگرهای نانو، منجر به ارتقا و استفاده از آنها در اقصی نقاط جهان می‌شوند. همچنین کاربردهای گسترده نانوحسگرها در بخش‌های نظامی، مخابرات و … رشد بازار این بخش را در سال‌های آتی ارتقا خواهد داد.
در گزارش جدید، بر اساس مدل نیروهای پنج‌گانه پورتر، بازار نانوحسگرها تجزیه و تحلیل شده است. با استفاده از پارامترهای کلیدی داخلی، تمامی ۵ عامل کلیدی در این بازارها به صورت کمی نیز ارائه شده است. همچنین این گزارش، وضعیت بازار نقش‌آفرینان اصلی را براساس راهبردهای کلیدی رشد، اثرات جغرافیایی و تجزیه و تحلیل رقابت، پوشش داده است.
گزارش فوق، روندهای کلیدی که این صنعت را تحت تاثیر قرار می‌دهد را پوشش داده و وضعیت ۱۰ عرضه‌کننده مطرح بازار نانوحسگرها را نیز تشریح کرده است.
متن کامل این گزارش به قیمت ۳۴۰۰ یورو از طریق نشانی قابل خریداری است.
http://www.reportlinker.com/p03024034-summary/Global-Nano-Sensors-Market-Growth-Trends-Forecasts.html