خرید شرکت تولید کننده مواد آنتی‌باکتریال محصولات کشاورزی

شرکت بلو دایاموند ونچرز اقدام به خرید شرکت کلین فریست کرده است؛ شرکتی که تولیدکننده محصولات آنتی‌باکتریال برای آفت‌های گیاه شاهدانه است. این مواد آنتی باکتریال گیاه را از حملات ویروسی و باکتریایی حفظ می‌کنند.

بلو دایاموند ونچرز (Blue Diamond Ventures) که مالکیت آن به صورت کامل در اختیار هولدینگ گرین گروث است، اعلام کرد که این شرکت اقدام به خرید شرکت کلین فرست تولید کننده محصولات کانابیس کلین و گرو کلین میکر کرده است.
شرکت کلین فرست (Clean 1st LCC) در حوزه بازاریابی و توزیع محصولات آنتی‌باکتریال دارای فناوری نانوسطح فعالیت دارد؛ محصولاتی که با نام تجاری Cannabis-Clean and Grow-Clean توزیع می‌شوند. کانابیس کلین برای استفاده در بخش تجاری طراحی و ساخته شده در حالی که گرو کلین برای مصارف خانگی بسته‌بندی شده‌است.
محصولات شرکت کلین فرست توسط مؤسسه علوم سبز تأیید شده‌است که با این مجوز امکان توزیع این محصولات در بازار آمریکا و کانادا امکان‌پذیر می‌شود.
در حال حاضر سالانه ۸۸ گونه جدید از حمله‌های قارچی به گیاه شاهدانه موجب کاهش محصولات می‌شود. زمانی که حملات به گیاهات شروع می‌شود مهار آن بسیار دشوار است به طوری که ویروس به تمام بخش‌های گیاه حمله‌ور می‌شود. ویروس می‌تواند روی نسل‌های بعدی گیاه نیز اثر منفی بگذارد. معمولاً بیماری باکتریایی به‌صورت لکه‌هایی روی برگ‌های گیاه می‌ماند و موجب سیاه شدن خرابی گیاه می‌شود.
این‌ها اولین محصولاتی هستند که می‌توانند گیاه شاهدانه را از گزند حمله ویروس و رشد باکتری حفاظت کنند.