کارگاه‌های آموزشی مالکیت فکری در هشتمین جشنواره نانو

کانون پتنت ایران با حضور در هشتمین جشنواره فناوری نانو (Nano 2015) به ارائه‌ی خدمات، حمایت‌ها و برنامه‌­های خود می‌پردازد. در این راستا مشاوره‌های مفیدی در زمینه‌ی ثبت اختراع داخلی و خارجی، ثبت علائم تجاری و تحلیل پتنت با حضور کارشناسان متخصص ارائه می‌شود

کانون پتنت ایران با حضور در هشتمین جشنواره فناوری نانو (Nano 2015) که ۱۳ الی ۱۶ مهرماه ۱۳۹۴ در نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود، به ارائه‌ی خدمات، حمایت‌ها و برنامه­‌های خود می‌پردازد. در این راستا مشاوره‌های مفیدی در زمینه‌ی ثبت اختراع داخلی و خارجی، ثبت علائم تجاری و تحلیل پتنت با حضور کارشناسان متخصص ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پتنت ایران، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، جناب آقای مهرداد الیاسی، رئیس اداره ثبت اختراعات ایران و جناب آقای علی زندوکیلی، دبیر کارگروه بازار دارایی فکری فرابورس ایران، در طول برگزاری نمایشگاه به منظور ارائه مشاوره، در غرفه کانون پتنت ایران حضور خواهند داشت.

همچنین کانون به منظور افزایش آگاهی محققین، دانشجویان، اساتید دانشگاه­‌ها و شرکت­‌ها، در زمینه مالکیت فکری، اقدام به برگزاری چندین کارگاه آموزشی توسط اساتید این حوزه در طول برگزاری نمایشگاه کرده است که برنامه آن به شرح ذیل خواهد بود:

مکان
ساعت موضوع روز
کلاس ۳ ۱۳:۱۵الی۱۱:۳۰ آشنایی با مفاهیم و کلیات مالکیت فکری و ثبت اختراع ۱۳ مهرماه
کلاس ۳ ۱۴:۵۰ الی۱۳:۲۰ اصول کسب و کار مبتنی بر پتنت در بازارهای بین المللی   ۱۳ مهرماه
کلاس ۳ ۱۶:۴۵الی ۱۵:۰۰ ثبت علائم تجاری(برند) ۱۳ مهرماه
کلاس ۲ ۱۴:۰۰الی۱۱:۴۰ آشنایی با ثبت اختراع خارجی و PCT  ۱۴ مهرماه
کلاس ۲ ۱۴:۰۰الی۱۱:۴۰ آشنایی با رصد فناوری به کمک تحلیل پتنت ۱۵ مهرماه