همکاری برای توسعه شبکه فروش سیستم‌های MEMSدر ترکیه

شرکت MEMSCAP که از ارائه‌کنندگان پیشگام راهکارهای مبتنی برفناوری برای سیستم‌های میکرو-الکترو مکانیک است، به منظور توسعه شبکه فروش خود در کشور ترکیه، با شرکت IMCA همکاری می‌کند.

شرکت MEMSCAP که از ارائه‌کنندگان پیشگام راهکارهای مبتنی بر فناوری برای سیستم‌های میکرو-الکترو مکانیک (MEMS) است، به منظور توسعه شبکه فروش این شرکت در کشور ترکیه، با شرکت IMCA همکاری می‌کند. MEMSCAP قصد دارد برای بهبود هرچه بیشتر سهم بازار خود در زمینه ادوات با ارزش افزوده بالا جهت استفاده در ارتباطات فضایی و سایر کاربردها، حضور تجاری جهانی و کاربردهای خود را به طور چشمگیری افزایش دهد.
این همکاری، به توسعه حوزه جغرافیایی شرکت MEMSCAP کمک کرده و منجر به حضور هرچه گسترده‌تر شرکت در کشور ترکیه خواهد شد. شرکت IMCA با استقرار دفاتر خود در شهرهای استانبول و آنکارا، یکی از توزیع‌کننده‌های عمده بویلینگ برای کسب‌و‌کارهای فعال در حوزه هوا فضا و ارتباطات هوایی است.
شرکت IMCA با عرضه حسگرهای با فشار بالا و مدول‌های فشار به مشتریان خود در منطقه، به ارتقای آنها کمک خواهد کرد. این شرکت با اتکا بر دانش گسترده خود در بازار این مناطق، پشتیبانی‌های کاربردی و پرسنل فروش خود در مناطق مذکور، به شرکت MEMSCAP کمک خواهد کرد تا محصولات تولیدی خود را عرضه کند.
MEMSCAP در زمینه تولید حسگرهای فشار با دقت و دوام بالا، سوییچ‌های فشاری و مدول‌های فشار فعالیت می‌کند. شرکت MEMSCAP نیز از پیشگامان ارائه راهکارهای مبتنی بر MEMS در کشور نروژ است.