برگزاری آزمون‌های آزمایشی آمادگی مسابقه نانو در سایت آموزش فناوری نانو

در راستای آمادگی هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان ششمین مسابقه ملی فناوری نانو و زمینه‌سازی یک برنامه‌ریزی منظم برای مطالعه و ارزیابی یادگیری کاربران، همچون سال‌های گذشته، سایت آموزش نانو آزمون‌های آزمایشی را برگزار می‌کند.

سایت آموزش، مشابه ادوار گذشته، به عنوان منبع پیشنهادی ششمین مسابقه ملی معرفی شده است و آزمون‌های هماهنگی جهت آمادگی بیشتر شرکت کنندگان، بر روی این سایت برگزار می‌شود. آزمون‌های هماهنگ آمادگی مسابقه به طور کلی در دو بخش آزمون‌های آزمایشی و آزمون‌های ترازیابی تقسیم می‌شوند.

آزمون‌های آزمایشی حاوی سوالاتی از محتوای سایت آموزش هستند و به دو صورت مرحله‌ای و جامع برگزار می‌شوند. سرفصل سوالات در آزمون‌های آزمایشی مرحله‌ای بخشی از محتوای سایت و در آزمون‌های آزمایشی جامع همه محتوای سایت است. شرکت کنندگان می‌توانند دو بار و با فاصله ۲۴ ساعت در هر آزمون آزمایشی شرکت نمایند و پس از اتمام آزمون، یک کارنامه مقایسه‌ای به آنها ارائه می‌شود.

میزان اعتبار مورد نیاز برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی مرحله‌ای ۱۰۰۰۰ ریال و در آزمون‌های آزمایشی جامع ۲۰۰۰۰ ریال است. که براساس امتیاز اکتسابی در آزمون، قسمتی از این اعتبار بازگردانده می‌شود. حداکثر امتیاز قابل دستیابی در آزمون‌های مرحله‌ای ۱۰۰۰ و در آزمون‌های جامع ۲۰۰۰ است و به افرادی که موفق به کسب امتیاز بیش از ۵۰% شوند، اعتبار بازگشتی با ضریب هدیه احتساب خواهد شد. نتایج کلی نیز در کارنامه آزمون‌های جامع به کاربران نمایش داده می‌شود.

برنامه زمان‌بندی آزمون‌های آزمایشی بدین شرح است:

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

filereader.php?p1=main_eccbc87e4b5ce2fe2

آزمون‌های ترازیابی همان آزمون‌های مسابقه ملی در دوره‌های گذشته هستند و علاقه‌مندان با شرکت در این آزمون، سطح معلومات خود را با شرکت کنندگان مسابقه ملی همان دوره مقایسه می‌کنند. تعداد دفعات شرکت در این آزمون‌ها نامحدود بوده و اعتبار مورد نیاز برای آن ۵۰۰۰ ریال است. بدلیل موجود بودن پاسخ نامه سوالات، امتیازی برای این آزمون لحاظ نشده است.

filereader.php?p1=main_a87ff679a2f3e71d9

جهت آشنایی بیشتر با بودجه‌بندی و زمان‌بندی آزمون‌های امسال می‌توانید به مشاوره آزمون ۳ و بخش اخبار آزمون‌های سایت آموزش نانو مراجعه کنید.

اطلاع رسانی آزمون‌ها و اعلام سرفصل‌های آزمون و ویژه‌نامه‌های مشاوره آزمون از طریق بخش اخبار سایت آموزش صورت خواهد گرفت. در صورت بروز مشکل در حین برگزاری آزمون‌ها با ایمیل edu@nano.ir مکاتبه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل نمایید.